loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 253 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب با انتشار پیام تسلیت رهبری به مناسبت شهادت آیت الله دستغیب، عکسی قدیمی از رهبر انقلاب در کنار این عالم به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی


شهید دستغیب ، محبوب ترین چهره در میان مردم فارس

رهبر انقلاب: « آنان که از سوابق زندگانی این شهید بزرگوار آگاهند می‌دانند که او از نخستین کسانی بود که پرچم تبلیغ انقلاب اسلامی را در سخت‌ترین شرایط در استان فارس برافراشت و بر معابر و مجامع، نام امام امت را بر زبان جاری ساخت، با دستگاه ظلم و جور به مبارزه برخاست. این چهره پارسا و پرهیزکار در بهترین بخش از عمر پربرکتش بی‌اعتنا به زخارف دنیوی همت و نیروی خود را در راه استقرار حاکمیت الله صرف کرد و به یاد خدا دلخوش بود که «الا بذکر الله تطمئن القلوب». چهره معظّم و دوست داشتنی این مرد خدا محبوب‌ترین چهره در میان مردم فارس و مورد احترام عمیق مردم در سراسر ایران بود. روح بی‌کینه و صفای باطن و لحن روحانی او گرمی بخش دل مردم بود و مردمی که او را صمیمانه دوست داشتند به شخصیت والای این روحانی مبارز و متقی احترام می‌گذاشتند. هفتاد سال زندگی همراه با طهارت و تقوا و سالها صرف عمر در راه اسلام و انقلاب از این مرد بزرگوار چهره‌ای مورد علاقه و احترام مردم ساخته بود.چنین مردی از سلاله پاک پیامبر و از خدمتگزاران صادق و فداکار اسلام و از یاران باوفا و مهربان امام و امت امروز در شیراز همراه تنی چند از یاران و شاگردان خویش در راه اسلام و قرآن به شرف شهادت نائل آمد.»



سید جواد رضویان هم عکسی سلفی از پشت صحنه "در حاشیه" همراه با عوامل این سریال به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی


به نام حضرت حق؛

ما انسان ها مثل مداد رنگی هستیم، شاید رنگ مورد علاقه یکدیگر نباشیم،
اما روزی برای کامل کردن نقاشیمان دنبال هم خواهیم گشت…
برقرار باشيد
ياحق



سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی هشداردهنده درباره فضای مجازی را به اشتراک گذاشت.

هشدار سیاوش خیرابی درباره شبکه های اجتماعی+ عکس

 



حمید بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات هسته ای، با انتشار پستی در اینستاگرام خود از پیشنهاد ترامپ برای منع ورود مسلمانان به امریکا انتقاد کرد.

انتقاد صریح بعیدی نژاد از کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا! + عکس


افراط و دامن زدن به خشونت از طرف هر كسی باشد مذموم است چه از طرف ابوبكر البغدادی و طرفداران داعش در جبهه های سوریه و لبنان و عراق باشد چه از طرف دونالد ترامپ كاندیدای ریاست جمهوری آمریكا باشد كه صاحب میلیاردر آپارتمانهای لوكس در قلب منهتن و كارخانه های شیك ترین لباسهای آمریكایی باشد.

فرهنگ تنفر، تنفر ایجاد میكند و افراط گرایی تنها به افراط گرایی بیشتر می انجامد. متاسفانه كسانیكه انتظار میرود خود جزو راه حل مقابله با ترور و افراط باشند، با اظهارات خود همان راهی را می روند كه به آن انتقاد دارند. آقای ترامپ و مجلس نمایندگان آمریكا هر دو راه حلی را برای مقابله با تهدید علیه امنیت آمریكا پیشنهاد می كنند كه خود عامل افزایش خشونت و تنفر عقیدتی است. ترامپ پیشنهاد میكند كه مسلمانان از ورود به آمریكا منع شوند و مجلس نمایندگان آمریكا با همین رهیافت اتباع كشورهای متحد خود را برای رفتن به چهار كشور مسلمان از جمله ایران تحت محدودیت ویزای ورود به آمریكا قرار میدهد.

حتی اگر مجلس نمایندگان فكر میكند كه راه مقابله با تهدید اینست كه نیست، اینقدر جرات ندارد كشورهای واقعی تغذیه افراط را بدرستی شناسایی كند. دلیل آن واضح است، چون آن كشورها متحد آمریكا محسوب میشوند. متاسفانه هنوز اقدامات منبعث از ایران هراسی بی هزینه ترین اقدامات برای آمریكاست. اما این روند باید اصلاح شود.

خوشبختانه افكار عمومی جهانی، مسلمانان و ایرانیان در برابر هر دو اقدام اخیر واكنش خوبی از خود نشان داده اند. اظهارات ترامپ آنقدر افراطی و بی منطق بوده است كه نتانیاهو هم از آن فاصله گرفت و سفر ترامپ به اسرائیل را لغو كرد. همچنین اوباما و دیگر كاندیداهای ریاست جمهوری آمریكا ترامپ را محكوم و خواستار كناره گیری از كاندیداتوری شدند. حالا نوبت دولت آمریكا و مجلس سنای آمریكا است كه هر چه در توان دارند بخرج دهند تا از تصویب قانون مجلس نمایندگان جلوگیری كنند. ایرانیان انتظار دارند سیاستهای ایران هراسی در آمریكا پایان یابد. این نوع اقدمات در آستانه اجرایی شدن برجام اصلا قابل قبول نیست.



محسن قهرمانی داور لیگ برتر فوتبال در پایان مسابقه تراکتورسازی و استقلال رسما از دنیای قضاوت خداحافظی کرد، آرش برهانی مهاجم تیم اتقلال با انتشار پستی در اینستاگرام خود از این داور یاد کرد.

آرش برهانی

به محسن قهرمانى عزيز بخاطر سالها داورى عادلانه و تحمل تمام سختى ها خسته نباشيد ميگم، اميدوارم در مراحل بعدى زندگى موفق و سلامت باشى خداحافظ مرد تيز گوش.


صفحه اینستاگرام طرفداران سردار سلیمانی عکسی دیده نشده از این فرمانده را در تابستان 69 و در کنار شهید الماسی منتشر کرد.

سردار سلیمانی


سردار آزمون عکسی سلفی سر میز شام در کنار چابکسواران گنبد کاووسی به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی



داریوش فرضیایی عکسی از دانش آموزان یک کلاس که به وی ابراز علاقه کرده بودند منتشر و برای آنها آروزی موفقیت کرد.

اینستاگردی

این معلم فداکار و دلسوز به همراه شاگردان باوفای کلاسش امروز بهترین هدیه رو به من دادند
مطمئن باشید هرگز فراموشتان نخواهم کرد
دعا میکنم هر کدوم از شما بچه های عزیز آینده درخشانی در پیش رو داشته باشید
و اما شما آقا معلم جوان
از صمیمیت و دوستی که با بچه ها داری لذت میبرم و ازت قدردانی میکنم به امید آنکه همیشه برقرار و تندرست باشید
یاعلی


سحر دولتشاهی با انتشار عکسی از بازی خود در فیلم سینمایی "بارکد" به کارگردانی مصطفی کیایی، همکاری مجدد با این گروه را لذت بخش دانست.

اینستاگردی

این روزها باركد به كارگردانی مصطفی كیایی
تجربه لذت بخش همكاری مجدد با این گروه دوست داشتنی


بهرام رادان که از دیگر بازیگران ساخته جدید مصطفی کیایی است، عکسی از سر صحنه این فیلم به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی


ديروز، همين ساعتا، تو سرماى باغ فردوس، سر صحنه فيلم "باركد"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 348
  • بازدید امروز : 563
  • باردید دیروز : 952
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,743
  • بازدید ماه : 3,743
  • بازدید سال : 130,499
  • بازدید کلی : 5,168,013
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت