loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 315 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

کم کم روزهای سال ۹۴ با تمام خوبی و بدی‌هایش تمام می‌شود و ما خودمان را در این روزها برای سال نو و آغاز زندگی مجدد با کلی هدف و آرزوهای شیرین داریم آماده می‌کنیم... سال نو که فرا می‌رسد همه ما برای برنامه ریزی کارها و مسافرت‌هایمان نیاز به یک تقویم جدید داریم تا کارهای‌مان را بر اساس آن تنظیم کنیم.

از این رو  گروه کامپیوتر سایت ایران توپ جوان تقویم سال ۱۳۹۵ را برای رایانه و تلفن هوشمند آماده دانلود کرده است. امیدواریم که سال نود و چهار سال خوبی برایتان بوده باشد و اگر اتفاقات تلخی افتاده بود از آن درس عبرت بگیرم برای سال نو، همچنین آرزو داریم سال ۹۵ سالی سرشار از موفقیت و پیروزی باشد.

مدیر بازدید : 2206 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

 اگر کاربر گوشی های هوشمند اندرویدی هستید و می خواهید آخرین بروزرسانی های بهترین و کاربردی ترین نرم افزار و بازی های این سیستم عامل را داشته باشید، در ادامه پرطرفدارترین نرم افزارهای اندرویدی دریچه فناوری را برای شما در قالب یک خبر جمع آوری کرده ایم تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

مدیر بازدید : 731 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

Telegram 3.3.2 build 695 تلگرام جزء بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است که نسخه جدید آن برای اندروید به تازگی عرضه شده است. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده، ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف 1 گیگابایت برای دوستانتان است! شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو، به سادگی برای دوستان خود بفرستید. از ویژگی های مسنجر Telegram می توان به امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود تا 1000 نفر، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف 1 گیگابایت، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و یا گروه ها برروی گوشی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد

مدیر بازدید : 237 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)

Exif یا Exchangeable Image File یک بخش اطلاعاتی در بطن هر عکس و تصویر بوده که شامل اطلاعات بسیاری دقیقی از عکس‌های ثبت شده است. این اطلاعات به قدری دقیق و جزئی هستند که احتمالا فکرش را هم نمی کنید که عکس ساده‌ای که به اشتراک می‌گذارید، قادر است چه اطلاعاتی را درباره‌ی خود به همراه داشته باشد.

مدیر بازدید : 225 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)

افراد بسیار زیادی وجود دارند که دارای گوشی با سیستم عامل اندروید هستند اما به ظاهر گوشی های آیفون کمپانی اپل علاقه مند هستند. اگر شما نیز جزء همین دسته از افراد هستید و دوست دارید که ظاهر گوشی های آیفون را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید، توصیه می کنیم لانچر iLauncher را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید تا به این ترتیب بتوانید شاهد محیط گوشی های ایفون و امکانات ظاهری آن در گوشی همراه اندرویدی خود باشید.

مدیر بازدید : 217 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (0)

اپلیکیشن رایگان برقراری تماس تلفنی از طریق اینترنت برای گوشی‌های همراه

مکالمه تلفنی رایگان برای زائران اربعین با نرم افزار ره آوا

ستاد بازسازی عتبات با عرضه نرم‌افزار مکالمه تلفنی رایگان برای زائران اربعین امام حسین و عتبات عالیات، اپلیکیشن «ره آوا» را طراحی و عرضه کرده است که بر روی گوشی‌های اندرویدی نصب شده و از طریق اینترنت، امکان تماس تلفنی را فراهم می‌کند.

زائران اربعین حسینی می‌توانند با دانلود و نصب این نرم افزار در موکب‌ها و مناطقی که ستاد بازسازی عتبات عالیات در آنها، اینترنت وای فای رایگان عرضه کرده است، تماس تلفنی رایگان برقرار کنند.

مدیر بازدید : 259 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

DU Battery Saver یکی از کامل ترین و بهترین نرم افزارهای بهینه سازی مصرف باتری برای گوشی های اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید تا حدود بسیار زیادی مصرف باتری گوشی همراه خود را کاهش داده و در نتیجه مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

مدیر بازدید : 265 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

اگر شما هم روزانه فایل های زیادی را از طریق درگاه بلوتوث گوشی اندرویدی خود به دوستان و آشنایان و حتی خانواده خود ارسال می کنید و بعضا برای فایل های با حجم بالا مدت زمان طولانی را منتظر می مانید ی توانید از نرم افزاری که در ادامه برای شما قرار داده ایم کمک بگیرید.

مدیر بازدید : 296 شنبه 16 آبان 1394 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Oscilab میکسرها و آهنگسازها می توانند از طریق گوشی موبایل کار میکس و تنظیم آهنگ را در همه مکان ها انجام دهند، همچنین کسانی که دانش آهنگسازی زیادی ندارند می توانند به صورت مبتدی از این نرم افزار استفاده کنند.

مدیر بازدید : 229 شنبه 16 آبان 1394 نظرات (0)

CamScanner -Phone PDF Creator برنامه ی اسکنر برای اندروید است که توسط آن می توانید با استفاده از دوربین گوشی اندرویدی خود از اسناد مختلف عکس گرفته و سپس با کروپ کردن ان، آن را به PDF تبدیل کنید.

مدیر بازدید : 259 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

نرم افزار Real guitar یکی از بهترین و مناسب ترین نرم افزار موسیقی است که با استفاده از این برنامه می توانید آکوردها را به صورت کامل یاد بگیرید و آموزش ببینید. اگر شما می خواهید یک کنسرت کامل اجرا کنید این نرم افزار را دانلود کنید.

مدیر بازدید : 240 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

سرویس ابری گوگل درایو یکی از عرضه های گوگل برای کاربران میباشد که به کاربران ده گیگ فضا اختصاص می دهد تا کاربران بتوانند فایل های خود را در آن آپلود کرده و به آنها دسترسی داشته باشند.

مدیر بازدید : 227 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

همان طور که می دانید در سیستم عامل ویندوز یکی از قدیمی ترین و معروف ترین پلیرهای صوتی و تصویری پلیر jetAudio است که قابلیت پخش تقریبا اکثر فرمت های صوتی و تصویری را داراست. اگر به این نرم افزار و پلیر علاقه مند هستید، نسخه اندرویدی از این پلیر با نام jetAudio Music Player Plus ساخته شده است که می توانید این نرم افزار قدرتمند را برای گوشی خود دانلود کنید.

مدیر بازدید : 251 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

درس ریاضی، به عنوان یکی از سخت ترین درس ها در مدرسه، برای دانش آموزان و حتی دانشجویان به حساب می آید. دلیل این امر نیز این است که در ریاضی شما باید دقت و حوصله زیادی به خرج دهید تا بتوانید سوالات را پاسخ دهید.

مدیر بازدید : 221 دوشنبه 20 مهر 1394 نظرات (0)

برای افزایش عملکرد گوشی اندرویدی خود در اجرای برنامه ها و بازی ها می توانید از نرم افزار cooler master به عنوان یک خنک کننده هوشمند استفاده کنید.

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر بازدید : 289 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

نام نرم افزاری کم حجم و سبک با رابط کاربری آسان است که قادر است فایلهای با پسوند apk (بازی یا نرم افزارهای آندروید) را درون کامپیوتر یا تبلت اجرا کند. ” بلواستکس ” در حقیقت مانند یک مبدل و شبیه ساز فایلهای اندروید عمل می کند.

حال اگر دوست دارید فایلهایی که برای سیستم عامل آندروید منتشر شده را درون ویندوز کامپیوتر یا تبلت خود اجرا کنید و پیشنهاد ما به شما دانلود نرم افزار بلواستکس و نصب آن بر روی PC یا Tablet شماست.

نرم افزار اجرای فایلهای اندروید در کامپیوتر - بلواستکس

مدیر بازدید : 335 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)

JKWalls نرم افزاری است که به منظور ساخت تصاویر زمینه و با کیفیت بالای HD طراحی شده و به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد تا تصاویر زمینه زیبا و منحصر بفردی برای گوشی خود تولید کرده و آنها را به با بروزرسانی دوره ای برای گوشی خود حفظ نمایند.

لینک دانلود در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 532
  • بازدید امروز : 635
  • باردید دیروز : 1,217
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,852
  • بازدید ماه : 1,852
  • بازدید سال : 128,608
  • بازدید کلی : 5,166,122
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت