loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 2205 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

 


با استفاده از Apps2SD Pro: Link App2SD می توانید تمام برنامه ها و بازی هایی ( که امکان انتقال را داشته باشند) را که  بر روی حافظه گوشی شما نصب شده اند و سبب اشغال فضای گوشی می شوند، به کارت حافظه آن انتقال دهید. به این ترتیب شاهد اشغال شدن حافظه گوشی همراه خود نخواهید بود. این نرم افزار همچنین دارای ابزارهای جانبی نیز است. 
برای مثال با قسمت مدیریت وظایف نرم افزار Apps2SD می توانید اپلیکیشن های اجرا شده که استفاده ای از آنها ندارید را ببندید تا به شاهد افزایش سرعت گوشی خود باشید. همچنین امکان افزایش سرعت کارت حافظه گوشی نیز با استفاده از Apps2SD می باشید.
انتقال برنامه ها به رم گوشی + دانلود


با استفاده از نرم افزار QKSMS می توانید تمامی پیامک های دریافتی و ارسالی را مدیریت کرده و در سریع ترین زمان ممکن به پیامک های خود پاسخ دهید، همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید اس ام اس های خود را به صورت گروهی برای دوستان خود ارسال کنید. این نرم افزار دارای 19 پس زمینه مختلف و زیبا برای سفارش سازی محیط برنامه است، در این نرم افزار انواع شکلک ها و علائم وجود دارد که می توانید آنها را برای دوستان خود ارسال کنید. اگر از محیط یکنواخت و کسل کننده پیامک خود خسته شده اید و به دنبال برنامه ای برای تغییر محیط پیامکی خود هستید، نرم افزار QKSMS را از دست ندهید.


اگر شما هم تماس‌ها و پیامک‌های ناخواسته زیادی دارید و می‌خواهید از دست آن‌ها راحت شوید، نرم افزار Extreme Call Blocker یکی از قدرتمند ترین مسدود کننده های تماس و پیامک است که با استفاده از آن می توانید شماره هایی را که می خواهید درون لیست سیاه قرار دهید، بنابراین زمانی که این شماره ها با شما تماس می گیرند توسط این برنامه بصورت خودکار قطع خواهند شد.
از دست پیامک های تبلیغاتی و تماس های مزاحم راحت شوید +دانلود


نرم افزار Microsoft Translator به کاربران اجازه می دهد تا در هرجا و در هر زمانی به راحتی عبارات مورد نظر خود را به چندین زبان مختلف ترجمه کنند.
این برنامه با قابلیت یادداشت صوتی به شما اجازه می دهد تا بدون تایپ کردن به راحتی عبارت خود را وارد دستگاه کنید و آن را به زبان مورد نظرتان ترجمه کنید.
از جمله زبان های پشتیبانی شده توسط این برنامه می توان به زبان های عربی، بوسنی (لاتین)، بلغاری، کاتالان، چینی (S)، چینی (T)، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هائیتی کریول، عبری، هندی،مجارستانی، اندونزی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لتونیایی، لیتوانیایی، مالزیایی، مالتی، نروژی اشاره کرد.
نرم افزار مترجم قدرمتند Microsoft Translator +دانلود


بازی Road Smash 2: Hot Pursuit که دارای سبک ترافیک مسابقه ای است و شما را در نقش راننده انواع مختلفی از ماشین های پرسرعت قرار می دهد، باید در انواع ماموریت های مختلف شرکت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.
ماشین سواری شما تماما در بزرگراه ها صورت می پذیرد و ویژگی هایی همچون استفاده از نیتروژن، تصادف های از بغل برای دریافت امتیاز، بازسازی ماشین و … در آن همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی مهیج را تجربه کنید.
تعقیب و گریز+ دانلود


برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است گوشی همراه خود را در نزدیک دهان بچه خود قرار دهید تا بتواند صحبت های او را ترجمه کند. این نرم افزار به منظور سرگرمی طراحی شده است و استفاده کاربردی ندارد اما می توانید از آن برای سرگرم کردن خودتان استفاده کنید.
برنامه مترجم صحبت کودکان

DU Speed Booster یک نرم افزار رایگان بهینه سازی اندروید با ویژگی های رایگان امنیتی است. این برنامه با حذف فایل های اضافی حافظه و بهبود عملکرد همه ی برنامه ها و بازی های نصب شده، امکاناتی را فراهم می آورد که سرعت گوشی به طرزی عجیب افزایش پیدا کند، این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی از جمله تقویت کننده حافظه، تجزیه و تحلیل اطالاعات، بهینه سازی و محافظ باتری است.
سرعت موبایلتان را چند برابر کنید


Math Tricks نرم افزاری مناسب برای کسانی است که علاقه مند به یادگیری ریاضیات هستند و می خواهند ریاضی را با استفاده از حقه ها و ترفندها، به سادگی یاد بگیرند تا زمان محاسبه آنها نیز کاهش یابد.
ترفندهایی که در این برنامه گنجانده شده است، این امکان را به کاربران می دهد تا بسیار ساده تر قابلیت محاسبه ها را داشته باشند. این برنامه برای هر عدد و فرمولی، ترفندهایی دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار میتوانید مهارت های خود را در محاسبه ها افزایش دهید و آن را به رخ دوستان خود بکشید.
نرم افزاری یادگیری فرمول ها و حقه های ریاضی Math Tricks +دانلود
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 532
  • بازدید امروز : 621
  • باردید دیروز : 1,217
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,838
  • بازدید ماه : 1,838
  • بازدید سال : 128,594
  • بازدید کلی : 5,166,108
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت