loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 375 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

تلگرام یکی از مسنجر های جدید ولی به شدت محبوبی می باشد که دارای کارایی های متعدد و برای پلفتروم های زیادی ارائه شده است ، برخی از کاربران ان را بهترین جایگزین برای واتس آپ می دانند که به حق بهترین پیشنهاد و جایگزین برای واتس آپ همین نرم افزار می باشد ، زیار کارایی بیشتری نسبت به واتس آپ دارد و بر خلاف واتس آپ نسخه ویندوز و حتی مک نیز دارد. در این پست برای شما آموزش کامل نصب و کار با پیام رسان تلگرام را برای شما عزیزان اماده کرده ایم. فقط به این نکته بسنده میکنم که توسط  تلگرام برای کامپیوتر قادر به ارسال عکس و فایل در فرمت های مختلف خواهید بود ، ارسال عکس و استیکرهای جذاب نیز در نرم افزار قرار داده شده است ف سرعت نرم افزار بسیار بالا می باشد و همچنین پیام ها به صورت رمزگذاری شده ارسال می شوند.

 

مدیر بازدید : 191 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

با Hibernate کردن کامپیوتر، اطلاعات داخل RAM بر روی Hard Disk و درون یک فایل ذخیره می‌ شود و بعد از روشن کردن کامپیوتر دوباره اطلاعات از Hard Disk به Ram انتقال می‌ یابد. اما مشکلی که هنگام فعال بودن قابلیت Hibernate رخ می‌ دهد این است که همیشه یک فایل چند گیگابایتی با نام hiberfil.sys درایو ویندوز را اشغال کرده است. در این ترفند به نحوه‌ی کاهش حجم فایل hiberfil.sys بدون غیرفعال کردن قابلیت Hibernate خواهیم پرداخت.

مدیر بازدید : 267 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

امروز تصمیم داریم نحوه گذاشتن رمز عبور بر روی فایل ها و پوشه های موجود در کامپیوتر و ویندوز را با استفاده از نرم افزار EncryptOnClick به شما آموزش دهیم. عمل قفل کردن فایل ها و پوشه ها با استفاده از نرم افزار EncryptOnClick که یک نرم افزار کم حجم و رایگان است انجام خواهد شد.

مدیر بازدید : 212 شنبه 16 آبان 1394 نظرات (0)

استفاده از سخت افزارهای متوسط یا حتی ضعیف در گوشی‌های موبایل باعث کندی و گاهی ناتوانایی در اجرای چند اپلیکیشن سنگین به طور همزمان شده است.حال در این گزارش روشی را آموزش خواهیم داد که به کمک آن می‌توانید عملکرد گوشی را سریع‌تر و اجرای اپلیکیشن‌های سنگین را به طور راحت‌تری ممکن کنید.

مدیر بازدید : 284 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار word مایکروسافت ابزاری است که بدون شک، گذر تمام کاربران روزی به آن خواهد افتاد، کار کردن با این نرم‌افزار راحت و آسان است اما اگر بخواهید کاربر حرفه‌ایword شوید و خم و چم آن دستتان بیاید نیاز است تا به شورتکات‌های word نیز مسلط شوید تا به کار خود سرعت بخشید، حال همراه ما باشید تا پانزده شورتکات مفید و قدرتمند word را با هم مرور کنیم.

مدیر بازدید : 249 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

یکی از ویژگی‌های جدید اندروید 6 (marshmallow)، توانایی استفاده از کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی تلفن هوشمند بوده که بخصوص برای دستگاه‌های با حافظه داخلی کم بسیار سودمند است و به کاربر امکان می‌دهد که بدون محدودیت خاصی برنامه‌های مختلف را روی کارت microSD نصب کند، اما این کار در تعدادی از دستگاه‌ها باعث بروز مشکلاتی از جمله Bootloop گوشی می‌شود.

به چند نمونه از مشکلات اندروید 6 که با تنظیم کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی دستگاه به وجود می‌آید و نحوه برطرف کردن آنهادر ادامه مطلب توجه کنید.

مدیر بازدید : 293 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)

گوشی ها و رایانه های امروزه تبدیل به گنجه اطلاعات شخصی افراد شده اند و حفاظت از این اطلاعات به نگرانی همیشگی انسان های عصر دیجیتال تبدیل شده است.

توضیحات بیشتر به همراه تصاویر در ادامه مطلب...........

مدیر بازدید : 263 شنبه 18 مهر 1394 نظرات (0)

اگر مراقب نباشید، ممکن است به دیگران اجازه بازیابی فایل‌های محرمانه خود را داده باشید که این مسئله مخصوصاً زمانی که می‌خواهید هارد یک کامپیوتر را دور بیندازید، اهمیت پیدا می‌کند.حال با ما در ادامه با آموزش این مطلب همراه شوید.

مدیر بازدید : 245 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

مطمئنا نصب ویندوز از طریق فلش مموری (USB Flash) بسیار سریع تر و بی دردسر تر از دیسک های DVD است.همچنین کاربرانی که نت بوک دارند و یا درایو اپتیکال آنها خراب شده، چاره ایی جز استفاده از حافظه های Flash برای نصب سیستم عامل ندارند.

در این مطلب قصد داریم نحوه آماده سازی (botable ساختن) حافظه USB را برای نصب ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ را از طریق فلش مموری به شما آموزش دهیم با ما همراه باشید.

مدیر بازدید : 255 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)

اگر در گذشته یکی از کاربران ویندوز های ۷ یا XP بوده اید، بدون شک ظاهر ساده و قدیمی Task Manage را در به یاد خواهید آورد. حالا در ادامه این مطلب قصد داریم ظاهر Task Manager ویندوز ۱۰ را به حالت کلاسیک و قدیمی آن که در ویندوز ۷ شاهد آن بودیم تبدیل کنیم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 532
  • بازدید امروز : 530
  • باردید دیروز : 1,217
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,747
  • بازدید ماه : 1,747
  • بازدید سال : 128,503
  • بازدید کلی : 5,166,017
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت