loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 281 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

حرف‌ها و اتفاقات جالب و قابل تأمل امیر حیدری کسی که نقش 12 سالگی حضرت محمد (ص) را در فیلم مجید مجیدی بازی کرده، خواندنی است.

احساس می‌کنم من و عوامل این فیلم انگار از طرف خدا و پیامبر (ص) دعوت شدیم/ مجیدی وقتی فیلم تست مرا دید گریه کرده بود/ به نظرم پدر و مادرم کار ثوابی کرده بودند که این نقش به من رسید/ بعد از نقش پیامبر بنا بود نقش امام حسین (ع) بازی کنم که ... / حدود سه سال و نیم درگیر فیلمبرداری بودیم/ از بازی بازیگر نقش ابولهب بسیار لذت بردم.

مدیر بازدید : 327 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

مهمترین محورهای گفتگوی جذاب مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد پس از مدت ها سکوت به شرح زیر است که مشروح آن در ادامه می آید:

این منطق داعش است که باید خون بریزند تا احمدی نژاد برنگردد/ اوباما کُت احمدی نژادی می پوشد/ نان و امید بسیار لذیذتر از نان و پنیر است/ فتنه 88 یک خودپسندی سیاسی بود/ دخترم را یک جریان سیاسی داخلی فریب داد/ احمدی نژاد از بیت المال جود کرد/ در سخنرانی بعد از انتخابات 88 مرا قال گذاشتند/ خیلی ها به جای کار فرهنگی کار سرهنگی انجام دادند/ مشایی معمولی تر از آن چیزی است که گفته می شود

مدیر بازدید : 265 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (0)

سالروز تولد این بار بهانه‌ای شد تا به سراغ کسی برویم که 81 سال پیش در چنین روزی چشم به جهان گشود و امروز از او به عنوان پدر سینما و تئاتر ایران یاد می‌کنیم. هنرمندی که با آمدنش دریچه‌ی تازه‌ای را به روی تئاتر و سینمای ایران گشود.

مدیر بازدید : 229 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد توافق هسته‌ای می تواند به روابط بهتر ایران و آمریکا و در نهایت بازگشایی سفارتخانه‌های دو کشور منتهی شود.

مدیر بازدید : 215 شنبه 16 آبان 1394 نظرات (0)

علی مسعودی معروف به علی مشهدی، نویسنده و فیلمنامه نویس سریال‌های طنز تلویزیونی است که کار خود را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه ساعت خوش در سال 1374 شروع کرد و در طول این سال‌ها داستان و فیلمنامه سریال‌هایی چون کوچه اقاقیا، یک و نیم هفته، سریال سه در چهار و بخش‌هایی از آقا و خانم سنگی را نوشته است.
 
همچنین در استندآپ کمدی برنامه خندوانه که به خوبی درخشید و توانست با خاطرات و بیان خود، لبخند را به روی لبان مردم بیاورد که در ادامه، سین جیم این هنرمند را می‌خوانید.

مدیر بازدید : 224 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

«عبدالله باقری» هم‌زمان با شب تاسوعا در محور حلب سوریه و در دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) به فیض شهادت رسید. این شهید بزگوار که از پاسدارانِ «سپاه انصار» بود به دلیل آن‌که سال‌ها در دولت نهم و دهم، به عنوان محافظ در کنار محمود احمدی نژاد حضور داشت، در میان مردم چهره‌ای آشنا بود و خبر شهادتش در «سوریه» بازتاب فراوانی پیدا کرد. متن زیر حاصل گفت‎وگوی صمیمانه و خواندنی ما با خانواده و نزدیکان این شهید والامقام است.

مدیر بازدید : 227 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

سارا خوئینی‌ها در سوم خرداد ماه سال 1353 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. خوئینی‌ها برای ایفای نقش «حمیرا» در «معصومیت از دست رفته» به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره برنامه‌های تلویزیون انتخاب شد. او در طول این سال‌ها در آثاری چون «نقاب»، «اسپاگتی در 8 دقیقه»، «دعوت»، «کلاه پهلوی» و... نقش آفرینی کرده است. با این هنرمند سینما و تلویزیون به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه می‌خوانید.

مدیر بازدید : 232 یکشنبه 10 آبان 1394 نظرات (0)

مرتضی حسینی در ششم شهریور سال 1352 در محله شهر ری تهران متولد شد. وی اجرای برنامه‌هایی چون مسیر طلایی، با طراوات و... را در کارنامه خود دارد. گفتگو‌ی ما را با این مجری تلویزیونی می‌خوانید:

مدیر بازدید : 284 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

 انوش معظمی بازیگر نقش حرمله در سریال «مختارنامه» بازیگری است که با وجود هیکل قوی‌اش دل بسیار مهربانی دارد و در حوزه تئاتر کودک فعالیت می‌کند. به بهانه ایام محرم با این بازیگر به گفتگو نشستیم که در ادامه می خوانید:

مدیر بازدید : 294 شنبه 02 آبان 1394 نظرات (0)

محمد فیلی بازیگری است که تا به حال نقش های زیادی را بازی کرده است. بازی او در سریال «روزی روزگاری» خاطره‌انگیز ای که در ذهن مردم باقی مانده است اما با گذشت زمان و نقش های متفاوت به سراغ بازی در نقش شمر در سریال «مختارنامه» رفت نقشی که مطمئن بود نگاه مثبت مخاطب را در پی نخواهد داشت با این حال تلاش کرد شخصت منفور شمر را برای تماشاگران نشان دهد و توانست به خوبی از پس آن بر بیاید. به بهانه روز عاشورا مصاحبه‌ای با این بازیگر داشتیم که نکاتی را در این گفتگو بازگو می کند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

مدیر بازدید : 288 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش سال 92 در جشنواره فیلم فجر سی و دوم به نمایش درآمد و برنده 9 سیمرغ بلورین و کاندید چندین سیمرغ و جایزه شد. اما بلافاصله پس از اکران در جشنواره فجر با حساسیت‌های و حواشی زیادی مواجه شد.مخالفت‌ها با اکران این فیلم ادامه یافت تا اینکه فیلم دو سال بعد و در سال 94 اکران و با تشدید موج اعتراضات پس از بیست و چهار ساعت توقیف شد.به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) با اصلی ترین شخصیت فیلم رستاخیز، بهادر زمانی بازیگر نقش حضرت عباس بن علی (ع) به گفتگو نشستیم که در این جا می‌خوانید.


گفتگوی تاسوعایی باشگاه خبرنگاران جوان با بازیگر نقش سقای کربلا/جزئیات فیلمبرداری صحنه شهادت حضرت عباس (ع)


مدیر بازدید : 234 دوشنبه 27 مهر 1394 نظرات (0)

به نقل از خبرگزاری تسنیم، شهرام جزایری که افزون بر یکسال است از زندان آزاد شده می‌گوید: تنها مدیری در سراسر دنیاست که از بالاترین مرجع قضایی کشورش یعنی دیوان عالی کشور، حکم خوش حسابی گرفته اما این روزها مفلس فی امان‌الله است و مقدار محدودی درآمد دارد.

شهرام جزایری به مسائلی از جمله نحوه برخورد مردم، نظرش درباره مه‌آفرید امیر خسروی و بابک زنجانی، ماجرای مشاوره دادن به مهدی هاشمی قبل از رفتن به زندان، پخش شدن علنی محاکماتش و ... پرداخته که در ادامه مطلب آمده است.

مدیر بازدید : 286 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

محمود بصیری بازیگر ارزشمند سینما و تلویزیون متولد 1326 شهرستان انار کرمان است که در کارنامه هنری خود بازی در حدود 80 فیلم سینمایی و تلویزیونی را دارد و اکثر ما بازی شیرین وی را در مجموعه‌های تلویزیونی «آرایشگاه زیبا» و «هتل» مرضیه برومند را به یاد داریم. چند سالی بود که چهره این هنرمند محبوب را بر  پرده نقره‌ای و قاب تلویزیون ندیده‌ایم. به بهانه بازی در سریال «سیگنال موجود است» و بازگشت دوباره وی به عالم هنر به گفتگوی دوستانه با این هنرمند عزیز نشسته‌ایم.


ماه محرم نقش طفلان مسلم را بازی می‌کردیم/ بهترین دانشگاه برای بازیگری زندگی مردم است

 

مدیر بازدید : 315 جمعه 17 مهر 1394 نظرات (0)

مرتضی تمدن سیاست‌مدار ایرانی و استاندار تهران در فاصله سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ بود. وی همچنین در مجلس هفتم بعنوان نماینده شهرکرد و عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه بر کرسی‌های بهارستان تکیه زده بود.

مرتضی تمدن پیش از این مدیرکل صدا و سیمای استان‌های قم و خراسان بود. پس از مجلس هفتم، با پایان دوره نمایندگی خود از سوی محمود احمدی‌نژاد به عنوان مشاور اقتصادی‌اش برگزیده شد. وی هم‌چنین سابقه معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در وزارت صنایع را داراست. مرتضی تمدن از سال ۱۳۸۷ تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ (بیش از ۵ سال) بعنوان استاندار تهران مشغول به کار بود. نام وی در تاریخ ۲۳ مه ۲۰۰۴ در لیست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفت.

در باشگاه خبرنگاران جوان با تمدن به گفتگو نشستیم که در ادامه ‌می‌خوانید:

مدیر بازدید : 277 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

دبیرکل حزب الله گفت: موضع روسیه درباره بشار اسد رئیس جمهور سوریه جای شکی ندارد و حتی این مسئله درباره ایران هم صدق می‌کند؛چرا که از طریق تلاش‌هایی می‌خواستند ایرانی‌ها را متقاعد کنند به دنبال جایگزینی برای اسد باشند مواضع ایران و روسیه بسیار جدی است.

مشروح گفتگو در ادامه مطلب............

مدیر بازدید : 235 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

بی شک خانواده آقای هاشمی طی سالهای اخیر به یکی از جنجالی ترین خانواده های کشور مبدل شده اند سابقه و مسئولیت های هاشمی موجب شده تا پسران و دختران و اقوام وی برای خود دفتر و دستکی راه بیاندازند و با تبعیت از اظهارات جنجالی پدر در سالهای گذشته ، حرف های عجیبی به زبان بیاورند تا آنجا که ادبیاتی خاص برای خانواده خود رقم زده اند ادبیاتی که ضدانقلاب ها خاطرخواه آن شده اند.

اظهارات جنجالی هاشمی رفسنجانی و خانواده اش در سال ها و ماه های اخیر آن‌قدر زیاد بوده که کم‌کم اعتماد به مواضع هاشمی کاهش‌یافته و دیگر کمتر کسی روی حرف های آقای هاشمی حساب جدی باز می‌کند.

در این گزارش به نمونه ای از اظهارات عجیب و غریب خانواده آقای هاشمی اشاره می کنیم:

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 532
  • بازدید امروز : 596
  • باردید دیروز : 1,217
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,813
  • بازدید ماه : 1,813
  • بازدید سال : 128,569
  • بازدید کلی : 5,166,083
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت