loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 300 جمعه 21 خرداد 1395 نظرات (0)

6 نکته در مورد ماه رمضان و ورزش کردن💢

 

ماه رمضان برای ۱.۶ میلیارد نفر در جهان آغاز شده و تعداد نسبتا زیادی از بدنسازان و مشتاقان تمرین نیز در میان آنها هستند. در این مطلب توضیح می‌دهیم که چگونه بدون لطمه زدن به اهداف تناسب اندامتان، رمضان را گرامی دارید.

 

1️⃣تمرین کردن را متوقف نکنید

 

🔘اولین و مهمترین نکته را در همین ابتدا بیان می‌کنیم: در طول ماه رمضان، تمرین کردن را متوقف نکنید. بدن شما توده‌ی عضلانی را تا زمانی که احساس کند لازم است، حفظ می‌کند. هنگامیکه ورزش را متوقف می‌کنید، بدنتان هر چیزی که احساس کند دیگر غیر ضروری است و انرژی بی مورد مصرف می‌کند را به آرامی تجزیه کرده و از بین می‌برد. با اینکه ممکن است در ماه رمضان توده عضلانی‌تان افزایش پیدا نکند، اما اگر برنامه‌ی تمرینی‌تان را ادامه دهید، حداقل می‌توانید آنچه که دارید را حفظ کنید.

 

2️⃣شدت را تنظیم کنید

 

🔘در برنامه‌ی معمولتان، شما قادرید مقدار زیادی وزن را در پرس سینه بالا ببرید، یا بدون نگرانی ۴۰ کیلو جلو بازو بزنید. اما اگر شما معمولا تمریناتتان را در اواخر بعد از ظهر انجام می‌دهید و سعی دارید همان شدت تمرین را در ماه رمضان ادامه دهید، موثر نخواهد بود. در یک روز معمولی در ماه رمضان، شما حداقل بمدت ۸ تا ۱۰ ساعت روزه هستید و روز پر مشغله‌ای هم دارید. در چنین شرایطی، بسیار سخت است که بخواهید از عهده‌ی شدت تمرین معمولتان بر بیایید.

 

ذخایر کربوهیدرات شما ته کشیده‌اند، و کربوهیدرات هم آن چیزی است که به شما امکان می‌دهد با شدت تمرین کنید. بنابراین شدت تمرینتان را کمی کاهش دهید. آنچه که باید انجام دهید، تغییر دادن وزنه‌هایی است که از آنها استفاده می‌کنید، یا تعداد تکرارهایی است که انجام می‌دهید. اگر می‌خواهید از همان وزنه‌های سابق استفاده کنید، تکرارهای کمتری انجام دهید و اگر نتوانستید به تعداد حداقل تکرارها دست یابید، وزن را کاهش دهید. اگر می‌خواهید وزن را از همان اول پایین بیاورید، وزنه‌ای را انتخاب کنید که در شرایط روزه داری، به شما اجازه می‌دهد حداکثر ۱۲ تا ۱۵ تکرار انجام دهید.

 

بقیه در ادامه مطلب

 

مدیر بازدید : 271 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

در وعده ي سحري چه بخوريم؟!!

#رمضان

#تغذيه

#سحري

 

همانطور كه گفته شد وعده ي سحر بسيار مهم و نقش اساسي در تامين انرژي بدن شما در طول روز دارد.

 

اما ما يك معده با حجم محدود داريم كه بايد در زمان اندك بيشترين انرژي و مواد مغذي را براي ١٧ تا ١٨ ساعت روزه داري به آن برسانيم و به جز اين موارد بايد براي جلوگيري از تشنگي مايعات هم در برنامه ي خود قرار دهيم...

 

با اين شرايط چه بخوريم؟ چه بياشاميم؟

 بقیه متن در ادامه مظلببای بای

مدیر بازدید : 353 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

 

✅تمرین کردن در ماه مبارک رمضان✅

 

تمرین کردن در ماه مبارک رمضان باید با شرایط خاص خود باشد ، میدانید که شما در طول روز هیچ مایعی وارد بدنتان نمی شود و از این لحاظ بدن نمی تواند به تمرینات با شدت بالا جواب دهد. شما باید فقط یک هدف را دنبال کنید اونهم حفظ حجم بدست آمده قبل از این ماه می باشد سعی کنید برنامه تمرینی خود را برای این یک ماه عوض کنید و به عضلات و مفاصل خود استراحت دهید .

بدن آدمی بیشتر مواد غذایی را زمانی دریافت می کند که بعد از 8 ساعت خواب مفید ئ تغیرات هورمونی که در هنگام خواب روی میدهد .

تمرین را در حدود 45 یا نیم ساعت بعد از افطار انجام دهید و همچین در موقع افطار زیاد پرخوری نکنید تا موقع تمرین دردهای شکمی بوجود نیاد . قبل از تمرین برای بالا بردن کارائی بدن از یک قند ساده مانند ساندیس و… می توانید استفاده کنید .

 

 

مدیر بازدید : 285 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

چگونه بدن خود را برای ماه رمضان اماده کنیم؟

 

🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨

 

اعلام رویت ماه و شروع یک ماه تطهیر روح و بدن از ناپاکی ها هستند.

در ادامه با توجه به روزهای بلند ماه رمضان و گرمای هوا می خواهیم نکاتی را در خصوص آماده سازی بدن قبل از شروع رمضان در اختیارتان قرار دهیم.

 

نوشیدن آب کافی برای پیشگیری از کم آب شدن بدن:

تحقیقات نشان داده بدن انسان بدون غذا می تواند هفته ها به زندگی ادامه دهد، اما بدون آب این مدت تنها چند روز است.

متخصصان توصیه می کنند یک فرد بالغ در طول ماه رمضان باید حداقل روزی دو لیتر آب ( ۸ تا ۱۰ لیوان ) بنوشد.

دوستداران قهوه و چای باید به خاطر بسپارند که چنین مایعاتی به تنهایی نمی توانند پاسخگوی نیاز بدن باشند.

 

 

وعده های خود را با سوپ آغاز کنید:

 

در بیشتر خانواده ها سوپ در ماه رمضان یکی از اجزای جدا نشدنی سفره است.

وقتی یک وعده را با سوپ شروع می کنید معده آماده می شود.

از آنجا که ماه رمضان در بیشتر نقاط همراه است با گرمی هوا توصیه می شود سوپی با مواد مغذی تازه میل کنید تا بدنتان بعد از ساعت ها روزه داری اولین چیزی که دریافت می کند مغذی های ضروری باشد.

 

ترجیح وعده های سبک به وعده های سنگین:

 برای خواندن بقیه مطلب ب ادامه مطلب مراجعه کنید

مدیر بازدید : 409 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود گل های بازی پرسپولیس و استقلال تهران + خلاصه 

دانلود بازی دربی 82 پرسپولیس و استقلال تهران 27 فروردین 95

 

 

دیدار برگشت بازی پرسپولیس استقلال دارای حساسیت های فراوانی هست این بازی در حالی برگزار میشود که استقلال تهران در رده اول و پرسپولیس در رده دوم با اختلاف 2 امتیازی هم قرار دارند پرسپولیس با پیروزی در بازی دربی میتواند به قهرمانی نزدیک شود و ناکامی های ابتدای فصل را جبران کند که میتوانید فیلم کامل این بازی را از سایت ایران توپ دریافت کنید

مدیر بازدید : 263 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

مراسم قرعه کشی جام جهانی با حضور نمایندگان ایران دقایقی پیش در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد.

در پایان این مراسم قرعه کشی به شرح ذیل اعلام شد:

مدیر بازدید : 269 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

 

بازی ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید 14 فروردین

 

در فاصله 8 هفته به پایان رقابت های لالیگا، این آخرین فرصت رئال برای کاهش فاصله با بارسا و زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی است؛ بنابراین انتظار می رود کهکشانی ها نمایش متفاوتی نسبت به آنچه در دیدار رفت داشتند، ارائه بدهند.
بازی ال کلاسیکو رئال مادرید و بارسلونا امشب ساعت 23 از شبکه 3 سما پخش خواهد شد نتیجه و خلاصه بازی جذاب بعد از بازی در وبسایت ایران توپ قرار میگیرد
پیشنهاد میکنیم این بازی جذاب رو از دست ندهید
مدیر بازدید : 251 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

درخواست تیم والیبال پیکان برای جا به جایی تاریخ فینال مورد موافقت فدراسیون والیبال قرار نگرفت و بر این اساس بانک سرمایه قهرمان و پیکان نایب قهرمان لیگ برتر والیبال شدند.

مدیر بازدید : 235 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

رضا ابراهيمى ، مربى تيم واليبال پيكان كه چند روز قبل به دليل سكته دچار عارضه قلبى و مغزى شده بود، پس از سه روز كه در كما به سر مي برد، امشب جان به جان آفرين تسليم كرد.

مدیر بازدید : 271 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

دیدار نهایی مسابقات قهرمانی ملت های فوتسال آسیا بین تیم های ایران و ازبکستان برگزار شد و در پایان نیمه اول ملی پوشان فوتسال کشورمان موفق شدند تیم میزبان مسابقات را با نتیجه ۲-۱ شکست دهند.

مدیر بازدید : 285 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در ديدار دست‏اندركاران برگزارى كنگره‏ شهداى ورزش كشور که در تاریخ 21 دی ماه 94 برگزار شده بود صبح امروز در همایشی که به همین منظور در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد منتشر شد.

مدیر بازدید : 361 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

فوتبال ایران سرطلایی اش را از دست داد.بهزادی مدتها با بیماری ریوی و قلبی دست و پنجه نرم می کرد.

همایون بهزادی حوالی ساعت یک بامداد جمعه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 532
  • بازدید امروز : 632
  • باردید دیروز : 1,217
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,849
  • بازدید ماه : 1,849
  • بازدید سال : 128,605
  • بازدید کلی : 5,166,119
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت