loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 273 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

 

بهداد سلیمی درباره آسیب دیدگی اش در تمرین شب گذشته می گوید:«من که مصدوم شدم اما امیدوارم بچه ها با قدرت کامل به مسابقات جهانی بروند.»

سلیمی این را گفت و ادامه داد:«در حرکت دو ضرب وزنه 262 را انتخاب کردم.روی سینه آوردم و در حرکت قیچی  و برای فیکس کردن پایم دچار مشکل شدم.نمی دانم میزان مصدومیتم چقدر است فقط همین اندازه می دانم که مسابقات جهانی را از دست دادم.»

او با بیان اینکه باید دکتر کیهانی نظر نهایی را بدهد ادامه داد:«خودم هنوز در شوک هستم.هر چند که مصدومیت جزیی از ورزش است اما آسیب دیدگی همیشه ورزشکاران را تهدید می کند.این شتری است که در خانه همه ورزشکاران می خوابد و این بار این شتر در خانه من خوابید!»

از بهداد سوال کردیم که ممکن است این مصدومیت حضور در المپیک را هم تهدید کند یا نه که او این واکنش را نشان داد:«شرایط را سخت کرد.هنوز نمی دانم تا چه اندازه مصدوم هستم اما اگر رباط پاره کرده باشم حضور در المپیک هم سخت است.»

او در پایان گفت:»من 100 درصد رقابت های جهانی را از دست دادم اما امیدوارم بچه ها سالم به این رقابت ها برسند.هر چه خدا بخواهد همان می شود و من به رضای خدا راضی هستم.»

________________________________________

دانلود لحظه مصدومیت بهداد سلیمی

لینک دانلود سرور UploadBoy  /  سرور TrainBit

حجم فایل حجم :7 مگابایت

________________________________________

منبع : http://dlrooz.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 177
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 616
  • آی پی دیروز : 348
  • بازدید امروز : 1,895
  • باردید دیروز : 952
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,075
  • بازدید ماه : 5,075
  • بازدید سال : 131,831
  • بازدید کلی : 5,169,345
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت