loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 225 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)

 

شب گذشته حسن روحانی، بصورت زنده با مردم به گفگو پرداخت و گزارشی از عملکرد دولت را در اختیار مردم قرار داد.

بسته اینستاگردی


پیام امشب من به ملت ایران این است که همه باید به خاطر شرایطی که در پیش روی ماست برای جهش در تولید، رشد و شکوفایی اقتصادی آماده شویم.


حمید بعیدی نژاد بعد از تصویب جزئیات طرح اجازه دولت به اجراي تفاهم هسته اي، با انتشار پستی در اینستاگرام خود، حجت قانونی این اقدام را یادآور شد تا دولت با چالشی روبرو نشود.

بسته اینستاگردی

امروز با راي نهايي مجلس شوراي اسلامي به جزئيات طرح اجازه دولت به اجراي تفاهم هسته اي، مسير بررسي اين تفاهم در فرآيند داخلي به مرحله آخر رسيد. همگان تلاش خود را له يا عليه برجام كردند، موافقين، و بيش از همه مخالفين. اما امروز براي همه حجت قانوني تمام شد.

امروز روز تفوق قانون براي همه ي آحاد است. هر كس اعتبار و مشروعيت تصميم مجلس را تضعيف كند، مباني حقوقي و سياسي نظام كشور را تضعيف نموده است. مخالفين برجام هم لازم است از امروز مشي جديدي اتخاذ كنند و خود را شكست خورده قلمداد نكنند و با اين وحدت و همبستگي ملي همراهي نمايندامروز روز وحدت همه نهادها و سازمانها و شوراها در جبهه اي واحد براي تامين منافع ملي است. هر كس هر نظري غير از موضع رسمي كشور دارد بايدبه حوزه هاي شخصي ببرد.

رسانه ي ملي بيش از همه مسئوليت دارد. همه موظفيم از قانون كشور تبعيت كنيم. تلاش براي جهت دار نشان دادن نهادهاي كشور چيزي جز خدمت به منافع بيگانگان نيست. امروز دولت و مجلس و نيروهاي نظامي و همه و همه مثل همه ي شرايط حساس كشور بايد در صفي واحد اين وحدت را در عمل به نمايش بگذارند و با اراده اي محكم به دوره بعد از اجراي تفاهم هسته اي و تلاش براي هماهنگي بيشتر براي اجراي موثر آن بينديشند. بركات اين وحدت و همبستگي براي كشور بيشمار است و كشور به آن نياز دارد. همه بايد سهم خود را در اين يكپارچگي ملي ايفا كنيم.

پاينده ايران و پر افتخار باد پرچم جمهوري اسلامي ايران


وحید یاین پور با انتشار فیلم گریه سعدالله زارعی در مجلس که حمید رسایی آن را تصویر برداری کرده است درباره جلسه بررسی طرح مجلس درباره برجام واکنش نشان داد و زارعی را نماینده با غیرت خطاب کرد.

بسته اینستاگردی

نماینده باغیرت
دمت گرم، رزمنده!
مرد می‌گریست. عاقل مردی بود، می‌گفت بد کردید. می‌گفت و گریه می‌کرد. لابد زخم تازه، طعنه به جراحت‌های کهنه دفاع مقدس زده بود که کار مرد به اورژانس کشید.

او یک دلواپس است؛ از زمره آنهایی که می‌گویند کاسب تحریم‌اند. وقتی پرونده استیضاح وزیر علوم سابق (فرجی‌دانا) پیش آمد و او از پیش‌آهنگان بود، گفتند دلواپس است، چون برادرش بورسیه غیرقانونی گرفته است. بورسیه و ما ادراک ما البورسیه! 28 مرداد 93 بود.

 مرد گفت «باید اعتراف کنم یکی از برادرانم از بورسیه استفاده کرده! اما نه بورسیه دکترا؛ بلکه بورسیه «شهادت» که در دوران جنگ تحمیلی نصیب وی شد. احتمالا منظور این بداخلاقی‌ها هم همین بورسیه شهادتی بوده که نصیب برادر من شده است. یکی دیگر از برادرانم نیز چندماه پیش فوت کرد که کارگر بود و تحصیلات دانشگاهی نداشت که بخواهد از بورسیه دکترا استفاده کند!».

نوش جانت این تیرهای ملامت! «یا ایها الذین آمنوا من یرتد منکم عن دینه فسوف یأتی الله بقوم یحبهم و یحبونه ... یجاهدون فی سبیل‌الله و لایخافون لومه لائم». غم حقیقت را خوردن و طعنه شنیدن، سنت جوانمردان است.علی‌اصغر زارعی اکنون یک «برند» که نه، یک پرچم است؛ او علمداری است که راه گم نشود.

در غیرت و مردانگی او همین بس که آبان 1387 وقتی مطلع شد مدیرکل پارلمانی دولت وقت برای منتفی کردن یک استیضاح، چک 5 میلیونی به برخی نمایندگان می‌دهد، رفت و سیلی به گوش او نواخت.علی‌اصغر زارعی دیروز اما نه به گوش فلان نماینده و دولتمرد سیلی نزد.

سیلی‌ای اگر زد همان بود که گفت و گریست؛ بی‌آبرویی کردید! این سیلی نجیبانه، سیل خواهد ساخت زیر پای همه بی‌خیال‌ها و سهل‌انگارها و سهل‌اندیش‌ها که پلی شده‌اند برای عبور و نفوذ دشمن ... حتی اگر کار رزمنده «علی‌اصغر» به اورژانس کشیده باشد.
دمت‌ گرم رزمند


صفحه طرفداران سردار قاسم سلیمانی عک یادگاری این سردار را در کنار شهید جهاد مغنیه منتشر کرد.

بسته اینستاگردی

شهید جهاد مغنیه

محسن افشانی سلفی ای با جنتی را منتشر کرد، البته آن لفظ "وزارتخونمون" که به کار برده است تعجب برانگیز بود، شاید هم این بازیگر و تهیه کننده جوان، به جمع کارمندان وزارت ارشاد پیوسته است.

بسته اینستاگردی


يه سلفى نمكى با آقاى وزير ارشادتو وزارتخونمون!!!آقاى جنتى خدا قوت


نیکی کریمی عکسی در اینستاگرام خود منتشر کرد که درباره فیلم جدیدش است، البته این بازیگر و کارگزدان از مردم خواست تا درباره عشق ها و تجربه هایشان صحبت کرده و فیلمش را برای وی بفرستند.

بسته اینستاگردی

سلام دوستان ، ممنون از حمايتي كه كردين و ممنون از حضورتون ... يك نكته : هر كاري وقتي براي اولين بار انجام ميشه با عكس العمل هاي مختلفي هم رو به رو ميشه ... اين كار ، يعني پيش فروش بليط فيلم براي اولين باره كه در ايران داره اتفاق ميافته و من خوشحالم ... يك تجربه جديده براي در ارتباط بودن و ديدن مخاطب سينما كه شما باشي از رو به رو و شريك كردنش در اين تجربه ... خوشحالم كه اين تصميم رو گرفتم و عملي كردم براي اولين بار و ميدونم كه شايد خيلي هاتون باورتون نميشه كه چقدر به برنامه ريزي احتياج داشت ولي خدا رو شكر خوب پيش رفت و الان هفته سوم شروع شده ... دلم مي خواد اين " اي فون " يعني تلفن همراه تبديل بشه به نمادي از در ارتباط بودن ... همانطور كه در فيلم ما اين """ با من حرف بزن """مهم است ، شما هم با من حرف بزنيد و بگوييد ... از هر چه دوست داريد ... چه چيز مرد و زن را به هم نزديك ميكند ؟ چه چيزي مرد و زن را در خانواده از هم دور ميكند ؟ مي توانيد بنويسيد و يا با گوشي تان از خودتان فيلم بگيريد از تجربه اي كه داشته ايد ... از اينكه حرف زديد و ارتباط برقرار كرديد و مزاياي ان و يا نكرديد و اين چه ضرري به شما زد ... منتظر پيام هاي شما هستم


صابر ابر هم که همیشه در اینستاگرام خود، تصاویر شاعرانه و رویاگونه منتشر می کند، این بار فیلمی از فضای رویاگونه خانه اش را با آهنگ فیلم سینمایی " در دنیای تو ساعت چند است" را به اشتراک گذاشت و از عشق نوشت.

بسته اینستاگردی

از خريد كه برگشتم ،لاي در باز بود! عجيب بود ديگر مرا حدس ميزد، كي گرسنه ام مي شود! كي سير مي شوم، كي حوصله ندارم، كي غر دارم، كي خوشحالم، كي مي مانم، كي ميروم، كي ...من را بلد شده بود... كي قرار است چه شود! كِي هاي من را فهميده بود.

فهميدم عاشق شدم،مدت ها بود كسي مرا حدس نميزد.در را هل دادم ، وارد كه شدم كسي داخل نبود ، از پشت چشمهايم را گرفت ،گفت :بذار بگويم در كيسه خريدت چه داري!!!

پ ن : متن از كتابي كه شايد بزودي چاپ شود
موسيقي: در دنياي تو ساعت چند است

قسمت آخر فصل دوم، خندوانه شب گذشته در شبکه نسیم پخش شد، امیر جعفری نیز با انتشار عکس دسته جمعی رامبد جوان، جناب خان و نادر بحرانی از دلتنگی اش برای خندوانه گفت.

بسته اینستاگردی
دلتنگتون میشم، خندوانه یک اتفاق بود

ملیکا شریفی نیا هم با انتشار عکسی سیاه و سفید از خود  نوشتن شعری از بدشانسی اش گفت تا درس عبرتی باشد برای مردم و لگد به شانس خود نزنند.

بسته اینستاگردی


مي دانيد
شانس هيچ گاه
شخصا درِ خانه ي كسي را نمي زند
اصلا بيچاره
اعصابِ از خانه بيرون آمدن ندارد
كه گذارَش به درِ خانه ي تو بيفتد يا نيفتد
در اين ترافيك آنهم !!ا
و اين " تو " اي كه بايد
شخصا به در خانه اش روي
و آنقدر آن را بكوبي و بكوبي
تا بلكه عاصي شود
و فُحشي نثارت كند
و فُحشي
و
فُحشي دگر حتي !ا
خوب به مرزِ جنونش كه رساندي
در را خواهد گشود !ا
و آن وقت
درست در همان "وقتِ" لعنتي
ناگهان
به ياد خواهي آورد
كه " دست خالي " آمده اي !ا
و همان لحظه
درست در همان " لحظه ي " هَويجي رنگ
خودت را خواهي ديد
كه با لَگد
پرتاب مي شود
به جايي
كه هيچ
هيچ
هيچ نزديك نيست


محمدرضا گلزار که برای شرکت در فرش قرمز سریال شهرزاد به شهر کلن سفر کردده است، عکسی از افتتاحیه این فیلم و کیک شهرزاد را منتشر کرد.

بسته اینستاگردی

 


پوریاپورسرخ هم این روزها عکس های عجیب و غریب خود با حیوانات را برای طرفدارانش به اشتراک می گذارد و این بار به آقای کوسه برخورد کرد.

بسته اینستاگردی

من و آقای کوسه در حال چشم تو چشم

حساب نواب صفوی هم نصفه شبی و بعلت بی خوابی، تصمیم گرفت تا دل مردم را آب کند و عکسی از ته چین شام خودش منتشر کرد.

بسته اینستاگردی

آدم این وقت شب خوابش نبره، هوس ته چین هم بکنه!! ای بابا



بروز ارجمند که این روزها درگیر پروژه های جدید است، برای تست گریم رفت و سلفی ای با امیر اسکندری را منتشر کرد.

بسته اینستاگردی


با امیرخان اسکندری و هادی عزیز بعد از تست گریم


 رامبد جوان که شب گذشته و در برنامه خندوانه غمگین بود، بلافاصله بعد از اتمام پخش قسمت آخر این برنامه طنز، آخرین سلفی آن را منتشر کرد، این سلفی احتمالا امتیاز غمگین ترین سلفی را بدست آورد.

بسته اینستاگردی

 


مهران مدیری که مدت ها بود اینستاگرام خود را به روز نکرده بود، مژده ای به مردم داد، وی عکسی از بازیگران "درحاشیه" را در زندان به اشتراک گذاشت و از آغاز تصویربرداری فصل دوم آن خبر داد.


بسته اینستاگردی
تصويربردارى فصل دوم سريال در حاشيه كليد خورد. به زودى ميهمان خانه هاى شما عزيزان خواهيم بود. همچنين خبرهاى سريال را از صفحه رسمى اين مجموعه دنبال كنيد

صفحه خندوانه در اینستاگرام خود، کمپین "جمع آوری یک میلیون امضا برای رسیدگی به حادثه منا" را به مردم یادآوری کرد و از آن ها خواست تا به این کمپین بپیوندند.

بسته اینستاگردی


به همت جانبازان موزه صلح تهران و هنرمندان و برنامه خندوانه، کمپین یک میلیونی جمع‌آوری امضاء در سایت موزه صلح تهران برای محکومیت فاجعه منا و درخواست پیگیری از سازمان ملل برای کمک به افشاء حقایق این واقعه تا کنون موفق به جمع آوری هشتصد هزار امضا شده است و فقط دویست هزار امضا باقی مانده تا این کمپین به سرانجام برسدقرار است با جمع آوری بیش از یک میلیون امضاء، این متن به عنوان یک سند رسمی، به نماینده سازمان ملل در ایران تقدیم گردد.در همین خصوص شما میتوانید از طریق این آدرس در کمپین مذکور شرکت کنند

پرستو صالحی بازیگر جوان سینما و تلویزیون هم عکسی پاییزی از خود را به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی
اینم یک پرستی پاییزی!!!
پاییز رو خیلی دوست دارم

سوشا مکانی با انتشار عکسی از شادی پس از گل هانی نوروزی که بسیار به پدرش شبینه است، یادی از کاپیتان درگذشته پرسپولیس کرد.




بسته اینستاگردی


کاپیتان ما زنده است


علی دایی هم عکی با هم تیمی های خود در تیم ملی فوتبال منتشر کرد و یادی از گذشته ها کرد، وی در این عکس با دو دفاع وسط تکرار نشدنی فوتبال ایران یعنی افشین پیروانی و محمد پنجعلی عکس انداخت.

بسته اینستاگردی

دو دفاع وسط تکرار نشدنی فوتبال ایران


علی منصوری هم عکس یادگاری خود با حسن روشن را منتشر کرد.

بسته اینستاگردی


با حسن آقا روشن امروز در بازی بزرگداشت مرحوم محسن آقازاده، مربی سابق امیدهای استقلال

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 173
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 412
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 1,762
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11,298
  • بازدید ماه : 11,298
  • بازدید سال : 138,054
  • بازدید کلی : 5,175,568
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت