loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 207 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

 

تاریخ را بخوان

کم نبوده اند ظالمان

یا راه را بسته اند

یا آب را

و تو سنگدل تر از همه

چشم هایت را بر من می بندی

…::: اس ام اس غرور :::…

 

آتش زدن به یک “سرنوشت” کبریت نمی خواهد !!!

“پـــا” می خواهد

که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر

و بـــــــــروی…

…::: اس ام اس غرور :::…

 

نذر کرده ام

صد دور تسبیح اهدنا صراط المستقیم بخوانم

شاید مرا که میبینی

دیگر مسیرت را کج نکنی!!!

…::: اس ام اس غرور :::…

 

نخواستم آرزویم باشی

تا به گورت ببرم با خود

امّا دل ست دیگر

  پروانه ها  گل پرست به دنیا می آیند !

…::: اس ام اس غرور :::…

 

میدانــــی رفیـــق !

دلتنـــگ صدایــــی هستــــم ،

  کـــه حتـــی دلــــم نمیخـــواهد بشنــــومش .. .

…::: اس ام اس غرور :::…

 

هـــم عاشقتـــــم….

هـــم ازتــ متــــنفـــرمـــ…..

میانــــگینــ کهــ بگـــیری …

میــبینـــی “بـــــرام مهـــــم نــــیستیـــ”

…::: اس ام اس غرور :::…

 

ترکت نکردم

آرام در کنج پستوی خانه نشسته ام

خیره به در شاید

بیایی و بگویی عزیزم هنوز تو را می خواهم …

رقیب تراشی برایت مزاحی بیش نبود

و نیامدنت چونان پتکی هر لحظه بر سرم میکوبد

نمیایی چون میدانی

دوستت دارم

…::: اس ام اس غرور :::…

 

زندگی را به بهانه خواب

خواب را به بهانه درد

درد را به بهانه تو  فراموش کردم

حال خود قضاوت کن که

  از من چه ماند

جز تویی که وقت و بی وقت من را

  انکار می کنی

…::: اس ام اس غرور :::…

 

تو بردی…

همه هورا کشیدند…

حالا پایت را از روی خرده های دلم بردار…

کافیست…

…::: اس ام اس غرور :::…

      همه ی خــــــــودم را مال تو کرده ام

چقــــدر دنیای تـــــــو بزرگــــــــ است

هنوز از تنهایی سخن می گویی

چقدر کم هستم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 283
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 423
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 2,474
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,010
  • بازدید ماه : 12,010
  • بازدید سال : 138,766
  • بازدید کلی : 5,176,280
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت