loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 197 چهارشنبه 10 مهر 1398 نظرات (0)
 
رسیدم خونه عصبانی بودم .عصبانیتی که به اون ربطی نداشت، اما دلم می خواست سر یکی خالی کنم. چه
اشکالی داشت؟ اصلا خوب هم بود. بهرحال باید می فهمید من مردم و اون فقط یک زن تنها اونم با یک بچه …
سرش که داد زدم ، اول تعجب کرده بود و توی صورتم دنبال این می گشت که شاید دارم شوخی می کنم .
روزنامه رو که پرت کردم فهمید شوخی نیست .منم راستش از طنین صدام خوشم اومده بود . یک حس ریز
غرور و قدرت بهم می داد . در رو بهم زدم و رفتم توی حیاط به سیگار کشیدن….وقتی مطمن شدم صورتم رو
نمی بینه لبخندی زدم . راستش داشتم از نقشی که بازی کرده بودم  لذت می بردم  ……سیگارو مخصوصا
توی حوض انداختم ، می دونستم از این کار بدش میاد ……
برگشتم تو ….مثل یک گنجشک کز کرده بود گوشه ی اتاق و چشماش خیس بود …..
قلبم گرفت  من چه غلطی کرده بودم ؟
دوم…..
برادران غیور عزیز من :
این روزها به برکت تربیت متعالی که اقایان در این سی سال بما اموختند، امار زنان تنها ، مثل قیمت پراید و
پسته ، بشدت رو به افزایش است . زنانی که از روی اجبار و یا هزار ویک دلیل از همسرانشان جدا میشوند و
اگر شانس بیاورند و کاری پیدا کنند بنا به امار برای هر ساعت کاری ، یک سوم  شما حقوق خواهند گرفت .
زنانی بشدت اسیب پذیر که هیچ سازمان و ارگانی برای رسیدگی به مشکلاتشان نیست و البته به همه ی
اینها اضافه کنید مشکلات بی شماری، که یک زن ، و بخصوص یک زن تنها  ، در جامعه با ان روبروست . زنانی
با ترس های بی شمار
من نه سوادش را دارم و نه شما حوصله اش را ، که به کنکاش علل و چرایی بوجود امدن این موضوع بپردازیم
، اما چیزی که واقعیت است بودن این زنان در جامعه است . پس بی شعار و بی ادعا ، فقط خواهش می کنم
هوای انان را داشته باشید .
 انان اگر در برابر شما همیشه کوتاه می ایند علتش ذی حق بودن شما نیست . موضوع فقط ترس های بی
حدی است که ایشان با ان مواجهند  و اگر شما یک لحظه ، و فقط یک لحظه ، خود را در شرایط انان تصور کنید
به ان پی خواهید برد .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 165
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 597
  • آی پی دیروز : 348
  • بازدید امروز : 1,595
  • باردید دیروز : 952
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,775
  • بازدید ماه : 4,775
  • بازدید سال : 131,531
  • بازدید کلی : 5,169,045
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت