loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 255 دوشنبه 30 شهریور 1394 نظرات (0)

 

اگه یه روز یه پروانه رو شونت نشست نرونش.

چون من ادرس زیبا ترین گل دنیا رو بهش دادم…
.
.
.
.
.
.

بذار یخورده رو شونت استراحت کنه

خودش میره پیداش میکنه

…::: اس ام اس سرکاری :::…

 

تــنـــهــایــی ام را دوســـت دارم

.

.

.

.

.

چون خبر مرگم چــــاره ی دیــگری نـــدارم

…::: اس ام اس سرکاری :::…

 

من اگه تو pv جواب کسی رو نمیدم

به این خاطر نیست که مغرورم
.
.
.
.
.
به این خاطر که تو pv اصلا کسی بهم پیام نمیده

که بخوام جوابشو بدم.

…::: اس ام اس سرکاری :::…

 

بگـــــــو گلابــــی

.

.

.

.

.

.

مـــن خــــوشــــگـــلـــــــم تـــو گــــاوی

خو کودک درونم فعال شده گناه داله خو

…::: اس ام اس سرکاری :::…

 

میدونید بدترین دردتوی دنیا چه دردیه؟
.
.
.
.
.
درد حاصل از کشیدن دندون عقله

اوناییکه کشیدن میدونن چی میگم

والا بخدا

همش ک نباید درد عشقی باشه

…::: اس ام اس سرکاری :::…

جیگررررر من کجااااااسسسس????
.
.
.
.
.
.
.
پیداش کردم بالای کلیه هامه ،خداروشکر سر جاشه!!!!!

…::: اس ام اس سرکاری :::…

سلام جیگرم!

.
.
.

با جیگرم بودم

من عادت دارم به اعضایه بدنم سلام بدم!

شما به کارت برس!

سلام کبدم! :) (: :) (: :) (: :) (:

…::: اس ام اس سرکاری :::…

حسود نیستم

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

همین دیگه 😐

حالا بعدا بازم از ویژگی های

منحصر بفردم براتون میگم بیشتر با هم آشنا میشیم ^___^

…::: اس ام اس سرکاری :::…

نون پنیر و کیوی

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

با هم نخور اسهال میگیری

میدونم دنبال مصرع بعدیش بودید!

اما برای من سلامتی شما از همه چیز مهمتره!

…::: اس ام اس سرکاری :::…

از خدا می خوام توی زندگی موانع رو از سر راهت برداره …

چون خر نمی تونه مثله اسب

از روی موانع بپره !!@ــــ@ اه اینقد عر عر نکن!!!»ـــــــ«

…::: اس ام اس سرکاری :::…

تهران خیلی شلوغه اگه به من ماهی ده میلیون هم بدن برای کار
..
.
.
.
میرم
.
.
.
نه چیه انتظار داشتی بگم نمیرم مرفه بی درد :|

…::: اس ام اس سرکاری :::…

آیا میدانید من خواننده معروف روبرتو مارتینزو اوساده هستم؟؟
.
.
.
.
.
.
.
اینقدر معروفم که هیشکی منو نمیشناسه!!!!

…::: اس ام اس سرکاری :::…

اگه دوسم داری تا آخرش بخون
.
.
.
.
.
.
.
پس دوسم داری؟؟؟؟!!!!!!
اخه لامصب من باید اینجوری از زیر زبونت بکشم؟؟
الان دقیقا چند وقته؟
.
.
ای تو روحت چه خوش سلیقه هم هستی….

…::: اس ام اس سرکاری :::…

جل الخالق قدرت خدا رو نیگا
.
.
.
.
قورباغه داره اس ام اس میخونه :)))

…::: اس ام اس سرکاری :::…

باران که میبارد.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.

.
.
.
.
بعدش بند می اید
چیه…؟
همش که نباید عاشقانه باشه یکم واقعیتای زندگی رو قبول کن
برو سر درس و مشقت زود…

…::: اس ام اس سرکاری :::…

باران که میبارد.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.

.
.
.
.
بعدش بند می اید
چیه…؟
همش که نباید عاشقانه باشه یکم واقعیتای زندگی رو قبول کن
برو سر درس و مشقت زود…

…::: اس ام اس سرکاری :::…

حسود نیستم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همین دیگه :|
حالا بعدا بازم از ویژگی های
منحصر بفردم براتون میگم بیشتر با هم آشنا میشیم ^___^

…::: اس ام اس سرکاری :::…

wc. Wc. Wc. Wc. Wc .wc. wc .wc. wc. Wc. Wc. Wc.
اینو بفرست به پنج نفر توالت خونتون فرنگی میشه!
منم اول باور نمیکردم ولی شد….قطع کننده زنجیره نباش
یکی نفرستاد چاه دستشوییشون گرفت.

…::: اس ام اس سرکاری :::…

دلم را ربودی …
در پیش چشمانم…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.دلمو میگم ..
تک دل …
اومده بودم خونتون بازی کنم برش داشتی خجالت بکش زود پسش بده دست ورقام ناقص شده !
دزد …
لابد فاز عشقی ام برداشتی ؟؟
خاک توسرت ینی !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 147
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 1,388
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,924
  • بازدید ماه : 10,924
  • بازدید سال : 137,680
  • بازدید کلی : 5,175,194
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت