loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 362 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

 

 

 

شب ۳ : شب اندوه کنار تو به سر می آید ۱۱:۴۶
شب ۳ : جوان ننه ۰۵:۴۰
شب ۳ : غلامتم مادر ۰۳:۵۴
شب ۳ : می دونی چقدر میخوامت تو رو ۰۶:۰۴
شب ۳ : اگه دیوونه ندیده ای به ما می گن دیوونه ۰۶:۲۳
شب ۳ : امام حسنی ها مادری اند ۰۷:۰۹
شب ۳ : شوریده و شیدای تو ام شیرینی رؤیای منی ۰۶:۰۴
شب ۳ : کی میدونه شاید امسال پای روضه ها بمیرم ۰۲:۴۹
شب ۲ : سوی جسم نیمه جانت خیره مانده چشم تارم ۳۰:۳۵
شب ۲ : ای آنکه با همسایگانت مهربانی ۰۷:۳۳
شب ۲ : غلامتم مادر ۰۹:۲۷
شب ۲ : حجت الله القائم انتقم یا منتقم ۰۸:۱۴
شب ۲ : بی تو میمیرم ۰۱:۰۰
شب ۲ : ز دو عالم دل بریدم روز و شب دنبال حسینم ۰۷:۰۶
شب ۲ : کربلا خاک عزای زینبه ۱۹:۱۰
شب ۲ : قدم به قدم اومدم ۰۲:۵۴
شب ۲ : از چه من دیوانه دیوانه ترم امشب ۰۲:۵۰
شب ۲ : اگه دیوونه ندیده ای به ما می گن دیوونه ۰۴:۴۴
میگیره باز دلم بهونه ۱۹:۱۵
علی یا علی ۰۹:۵۶
خورشید آسمون علی ۱۰:۲۳
حجت الله القائم انتقم یا منتقم ۱۲:۲۳
آقای بهشتی ارباب خوبم ۰۴:۳۶
ای وای مادر مادر ۰۶:۰۷
روضه حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیه ۰۸:۱۹
روضه حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیه ۱۹:۱۸
آرزوم تو مقتل مردنه-شور ۰۲:۰۰
ابر بارونی من دل کویرم بی بی جون-شعر خوانی ۰۲:۲۹
نفس حیدر فاطمه است-سه ضرب ۰۱:۰۲
روضه و شعر خوانی ۰۴:۲۸
الاهم اجعل محیای محیاحسین-شور ۰۲:۰۳
بود پیرم ابالفضل علمدار-شور ۰۱:۳۱
فاطمیه دوم-فاطمیه غروب آسمانی پر از سوز و آه است ۰۲:۱۸
بهار علی خزان شدی به رنگ گل ارغوان شده ای ۰۲:۲۶
فاطمیه دوم-سردار سر سپرده میدان کربلا-واحد ۰۳:۵۵
فاطمیه دوم- وا اما-شور ۰۱:۳۴
شب اول – دلتنگتم ای یار- هلالی- مناجات ۳۰:۵۹
شب اول-فردای قیامت که سر از خاک برارم-هلالی فیضی ۱۰:»42
شب اول – هر چه نیرو داشتم بردم به کار تانبیند نوگلم آزاز خار-هلالی-فیضی-بخش هشتم ۱۱:۰۰
شب اول -حیدر حیدر …-سنگین، تک ۱۱:۰۷
شب اول -تو مادرا مهربونتر مادر حسینه – ناصر آیینی، سنگین و شور – بخش چهارم ۱۱:۵۱
شب اول -میم رم من برای اون قامت رعنای تو بی بی -هلالی،آیینی،پویانفر-بخش پنجم ۱۰:۵۹
شب اول -یعنی علم به دوش علمدار میرسد- ناصر آیینی، سنگین و شور – بخش چهارم ۱۰:۵۹
شب اول -مادر مادر مرو- احسان ارجمند ، روضه ،شور،سنگین- بخش اول ۱۰:۵۹
شب اول – احسان ارجمند ، روضه – بخش دوم ۱۱:۰۰
شب اول – احسان ارجمند ، روضه – بخش اول ۱۰:۵۹
الهی ابر تیر و تاری صورت ماهی رو نگیره ۰۶:۲۲
چندروزی است سرم روی تنم می افتد ۰۷:۵۰
مادر وای وای ۰۹:۱۶
نوکر تو پدر تو پدر من یا اباعبدالله ۰۵:۰۷
ای وای مادرم مادرم ۰۶:۵۴
پیش چشای بچه ها منو زدن تو کوچه ها ۰۵:۳۲
ای یار بیمار علی تنها طرفدار علی ۰۷:۲۹
شب ۱:ای سینه سرخ حضرت ختمی مئاب ما ۰۷:۵۷
شب ۱:کردی برای فاطمیه انتخابمان ۰۳:۴۸
شب ۱:حسن تب دارد و در خواب گوید مزن ۰۷:۱۴
شب ۱:دلم روضه خونه علی نیمه جونه ۰۸:۲۴
شب ۱:وا اماه ۰۴:۱۲
شب ۱:مرو پرستوی تنها مسافر حیدر ۰۴:۴۱
شب ۱:همگی بیاید باهم بریم به شهر شهدا ۰۳:۵۷
شب ۱:نه فقط شبای جمعه که توی آسمونا ۰۶:۲۳
شب ۱:راز صلح مجتبایی تو شروع کربلایی ۰۶:۲۵
شب ۱:در سماء همهمه در زمین زمزمه ۰۴:۴۹
شب ۱:کار ولایت علی شیعه سازی بود ۰۵:۲۳
شب ۱:دنیای من آقای من ۰۵:۳۰
شب ۱:دست او دنیای احساس و صفاست ۰۲:۲۹
شب ۲:شد غروب آروزها ز آشیانه پر گرفتی ۰۴:۴۱
شب ۲:رسیده حیدر چه خوب ادا شد حق پیمبر ۰۵:۴۵
شب ۲:فصل خزون یاس خونه ما رسیده ۱۲:۴۳
شب ۲:ذکر دل زار و حزین مرو فاطمه ۰۷:۴۸
شب ۲:تا ابد نوکرتم امیری حسین ۰۲:۵۰
شب ۲:أ أدخل یا الله ، رسول عالمین رخصت ۰۴:۱۶
شب ۲:ای واژه زیبا دیباچه دریا ۰۶:۳۲
شب ۲:اصالت گرفتم با دم غربت تو ۰۳:۵۹
شب ۲:گویا دعای نیمه شبم بی اثر شده ۰۷:۳۷
شب ۲:مادر مادر مادر ای وای مادر مادر ۰۶:۵۳
شب ۲:زهراست چراغ شب ظلمانی حیدر ۰۵:۱۷
شب ۲:در پشت در این است کلام من شیدا ۰۴:۱۰
شب ۲:مثل دشت پر ستاره می درخشه جای زخما ۰۶:۰۱
شب ۲:بسکه خوب و مهربونی زندگیم با تو یه رؤیاست ۰۴:۵۳
شب ۲:روضه مادر سادات فاطمه زهرا علیهاالسلام ۰۹:۰۰
شب ۳:روضه مادر سادات حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام ۰۵:۴۷
شب ۳:میرن آدما از اونا فقط خاطرهاشون به جا میمونه ۰۶:۰۰
شب ۳:روضه مادر سادات حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام ۰۵:۳۸
شب ۳:بابا غریبه پیشم بمون ای مهربون ۰۹:۳۵
شب ۳:باز دل شد دیوونه با درد و غم می خونه ۰۷:۲۸
شب ۳:کربلا شهر دلبره ۰۶:۲۲
شب ۳:به گوشه گوشه شش گوشه صفا سوگند ۰۸:۱۲
شب ۳:وا اماه واماه ۰۲:۵۷
شب ۳:ای وای مادرم مادرم ۰۷:۰۸
شب ۳:ای مقدس ترین کلام خدا ۰۸:۱۸
شب ۳:مادر مادر مادر ۰۸:۵۶
شب ۳:ای جوان مرگ من دیده بگشا ۰۳:۳۷
شب ۳:ای وای مادرم مادرم مادرم ۰۸:۱۵
شب ۴:روضه مادر سادات حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام ۰۴:۱۵
شب ۴:ای جوان مرگ من دیده بگشا ۰۸:۲۷
شب ۴:بانو سلام گر که بپرسی ز حال من ۰۸:۰۲
شب ۴:خونه حیدر خاموشه و سرده دیگه صفا نداره ۰۷:۵۰
شب ۴:کاشکی می شد که مثل دادش محسن منم بیام فدات شم ۰۴:۱۸
شب ۴:وا اماه ۰۵:۴۹
شب ۴:ای وای مادر مادر ۰۶:۲۰
شب ۴:نگاه تو از آیینه اعلی خبری داشت ۰۷:۰۹
شب ۴:چشم تو کعبه همه حاجات حیدر است ۰۲:۴۵
شب ۴:هاله ای بر چهره از نور خدا دارد حسین ۰۷:۲۶
شب ۴:زهرا چراغ شب ظلمانی حیدر ۰۵:۲۳
شب ۴:ای چهره تو ما شبهای علی زهرا ۰۶:۴۵
شب ۵:یا رب علی ۰۸:۲۸
شب ۵:ببین در راه تو افتادم از پا ۰۵:۰۲
شب ۵:من به اشک چشمانم پیکر تو را شستم ۰۶:۵۰
شب ۵:روضه قمر بنی هاشم اباالفضل العباس علیه السلام ۰۲:۲۲
شب ۵:اهل مدینه مادر زینب حاجتشو از خدا گرفت ۰۶:۲۳
شب ۵:عاقبت راز دلش بر همه شد آشکار ۰۹:۲۹
شب ۵:دل را مقیم درگه جانان نوشته اند ۰۴:۰۲
شب ۵:کربلا مرکز جنونه ۱۰:۰۱
شب ۵:دل داری بگو ابالفضل ۰۵:۱۱
شب ۵:تو ترنم موج دریایی ۰۸:۰۴
شب ۵:نیمه شب و خلوت تموم شهر کربلا ۰۸:۳۴
شب ۵:سلام من بر ساحت مقدس قمر بنی هاشم ۰۹:۵۵
آقام اباالفضل،آقام اباالفضل ۲:۱۰
زهرای من،یعنی بهار آفرینش ۶:۴۰
الهی ای دل،آروم نگیری ۹:۴۸
گر دست و پا ز ما ببرند ز تیغ عشق ۵:۱۲
دو ماه و نیمه،حالت وخیمه ۶:۱۷
خدا می دونه وقتی بر مشامم … ۷:۳۰
مادر گله،گلی که الگوی بهاره ۵:۰۲
ای بی وفا زمونه ۳:۰۶
روضه حضرت زهرا سلام الله علیها ۸:۱۷
چشاتو واکن دوباره ۴:۵۸
به مادر اومدند بگند سایه مولا سرشه ۶:۰۱
فاطمیه پر از ماتمه ای خدا ۴:۲۱
امان بدید به مادرم که حیدر خبر کنه ۴:۰۳
روضه حضرت زهرا سلام الله علیها ۳:۳۱
بشکافند گر قلب مرا … ۴:۴۲
مادر من،مادر من ۳:۳۷
مرو پرستوی تنها مسافر حیدر ۴:۰۸
زجا برخیز یا زهرا ۲:۵۰
سلام من بر ساحت حضرت قمربنی هاشم ۴:۱۱
ام ابیها،ام ابیها ۳:۲۱
چشاتو واکن دوباره … ۵:۰۹
وای حسین /شور ۵:۵۵
از دست این زمونه / شور ۴:۰۸
روضه ۱۱:۰۳
پا تا سر از غم یک سر شرارم / نوحه ۶:۳۶
اسد الحیدر کرب و بلا /واحد ۴:۳۱
واویلا واویلا فدک /شور ۸:۰۸
دوباره بی قرارم یه آرزویی دارم /شور ۹:۳۹
دلامون به همهمه به زمزمه شد فاطمیه ۵:۵۷
باقی نمانده چیزی زان رسم ناخجسته /شور ۵:۲۵
مانوکران و حلقه به گوشان درگهیم /شور ۱۰:۲۴
ترک سفر کن مرو هستی من فاطمه /نوحه ۶:۳۰
فاطمه یا فاطمه ام ابیها /شور ۱۰:۵۸
آقا آقا حسین / شور ۹:۵۸
وای مادر مادر /شور ۵:۴۷
شیر سرخ عربستان /واحد ۷:۴۹
فاطمه ام را کشتند یا الله /نوحه ۹:۴۹
حیدر به شور و شینه ۱۰:۲۶
امشب می خوام از غربت علی بگم ۱۱:۰۷
یا زهرا یه دنیا بی قراری ۵:۳۵
ای یادگار مادر من ۱۵:۲۵
یا زهرا یا زهرا ۱۰:۴۴
روضه ۹:۵۴
شور (حسین وای) ۱۴:۰۶
یا فاطمه یا فاطمه ۱۰:۵۱
یه سردار ، یه دلدار علمدار ۱۳:۵۴
روضه ۱۵:۵۶
برسر نی ز سر تو غصه دارد خواهر تو ۹:۲۰
باز هم خواب حرم دیدم و دیوانه شدم ۱۵:۴۰
واویلتا واویلتا ۱۶:۴۲
شور(ام ابیها فاطمه فاطمه فاطمه) ۹:۵۲
حیدر یا حیدر ۱۲:۴۶
بارشو بسته شکسته سینه ۱۳:۴۰
روضه ۸:۳۹
شور (از دست این زمونه) ۵:۵۰
بابی انت و امی ، شه بی یار و سپاه ۱۲:۵۳
یا زهرا یه دنیا بی قراری ۸:۱۱
روضه ۱۰:۰۷
پشت در با هیچ بهونه ۱۶:۰۳
خداحافظ زخم روی سینه ۱۱:۰۳
قرآن بخونید که مریضه خونه علی شفا گرفته ۹:۱۸
مرو ای مادر من ۱۱:۳۵
روضه ۱ ۱۳:۴۳
بی گنجی با قمر هم پایه نیست ۱۶:۳۶
شور (مادر مادر) ۱۶:۴۳
ای بهشت آرزویم پر مکش ۱۲:۰۱
مادرت رفتنت آتش به جکر می زند ۱۲:۴۳
روضه ۹:۱۶
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 198
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 570
  • آی پی دیروز : 348
  • بازدید امروز : 1,279
  • باردید دیروز : 952
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,459
  • بازدید ماه : 4,459
  • بازدید سال : 131,215
  • بازدید کلی : 5,168,729
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت