loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 199 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

خواهرزادم کلاس اوله، تکلیفشون اینه از ۱ تا ۹۰ بنویسن
حالا این خواهرزاده ما یه عدد مینویسه دراز میکشه
یه غلت میزنه یه عدد دیگه، یه کارتون می بینه یکی دیگه، گرسنه میشه
میگم دایی اینجوری تا صبحم تموم نمیشه، میگه خسته ام میفهمی خسته |:

اس ام اس و جوکهای جدید خیلی خنده دار

ولنتاین هم رفت و عشقت بهت کادو نداد؟
عیب نداره
باهاش بهم نزنیا
نگهش داره چهارشنبه سوری آتیشش بزن (:

اس ام اس و جوکهای جدید خیلی خنده دار

از یارو می پرسن رشته ورزشی مورد علاقت چیه؟
میگه:
به نام خدا
رشته ورزشی مورد علاقه من
کشتی با بازیکنان والیبال ساحلی زنان برزیل (:

اس ام اس و جوکهای جدید خیلی خنده دار

پیرزنه گیر میده به بچه هاش که من شوهر میخوام
بچه هاش میگن آخه ننه شوهر ۶۰ ساله که گیر نمیاد
پیرزنه میگه ننه دوتا ۳۰ ساله که گیر میاد (:

اس ام اس و جوکهای جدید خیلی خنده دار

شمام موقع ریش زدن
اول ستاری میزنید
بعد پروفسوری
بعد سیبیل دسته موتوری
بعد سیبیل چخماخی
بعد سیبیل هیتلری
بعد اونم می زنید
یا فقط من این طوریم
دکترم رفتم گفتن خوب نمیشی (:

اس ام اس و جوکهای جدید خیلی خنده دار

فکر کن بابات میتونست فکرت رو بخونه
من که هر ۵ دقیقه یه چک میخوردم
شما رو نمیدونم (:

اس ام اس و جوکهای جدید خیلی خنده دار

دیشب بعد از تلاش های بسیار داشتم کم کم از فکر اینکه
چرا پنگوئنا زانو ندارن خلاص میشدم و خوابم میبرد
که
یهو رفتم تو فکر اینکه چرا زانوی مرغ برعکسه؟
آخه چرا با من اینجوری میکنین حیوونای اسکول بزارین بخوابم (:

اس ام اس و جوکهای جدید خیلی خنده دار

یه سلامی هم بکنیم ب نویسنده های گام به گام
سلام دمتون گرم اگه شما نبودید سیکلم نداشتیما
یعنی در این حد داغونیم |:

اس ام اس و جوکهای جدید خیلی خنده دار

نصف این آدما که از پیاده رو رد میشن و مغازه ها رو نگاه میکنن
هدفشون دیدن ویترینا نیست
هدف دیدن عکس خودشون توی شیشه ی مغازه‌ س (:

اس ام اس و جوکهای جدید خیلی خنده دار

مادری که میگی: عروسم باید هم خشگل باشه، هم پولدار، هم کدبانو
یه لحظه بیا اینجا کارت دارم
تا حالا به قیافه پسرت دقت کردی
عایاااا؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 127
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 876
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,412
  • بازدید ماه : 10,412
  • بازدید سال : 137,168
  • بازدید کلی : 5,174,682
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت