loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 193 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

هرکجا باشی جایت سبز
لبانت پر خنده باد
و مرا همین بس که دوستت دارم
مثل دیروز
مثل امروز
تا ته فردا

اس ام اس عاشقانه و جملات دوستت دارم

یا چشم بپوش از من و از خویش برانم
یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم
“فاضل نظری”

اس ام اس عاشقانه و جملات دوستت دارم

وقتی رفتی فهمیدم دوزخ چیست
وقتی چشمانم منتظرت ماند فهمیدم برزخ چیست
حالا بیا و بهشت را معنا کن

اس ام اس عاشقانه و جملات دوستت دارم

من و تو با یه دوربین
یه کم بارون یه دریا
بیا بریم از اینجا
تا انتهای دنیا
بیا جوری بریم که
جهان تنها بمونه
قدم هامون به یاد خیابونا بمونه

اس ام اس عاشقانه و جملات دوستت دارم

تو میروی و غم تو می ماند
تو میروی و یاد تو می ماند
تو رفتنی بودی اما دل من
با رفتن تو باز عاشق می ماند

اس ام اس عاشقانه و جملات دوستت دارم

کتاب سرنوشت برای هر کسی چیزی نوشت
نوبت به ما که رسید قلم افتاد
دیگر هیچ ننوشت
خط تیره گذاشت و گفت:
تو باش اسیر سرنوشت

اس ام اس عاشقانه و جملات دوستت دارم

تو ابلهی هستی که
قلب دارد ولی عقل ندارد
و من ابلهی هستم که
عقل دارد ولی قلب ندارد
هردویمان ناراحت هستیم و رنج می کشیم

اس ام اس عاشقانه و جملات دوستت دارم

هرچند که از آینه بی رنگ تر است
از خاطر غنچه ها دلم تنگ تر است
بشکن دل بی نوای ما را ای عشق
این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است

اس ام اس عاشقانه و جملات دوستت دارم

آسمان هم که باشی
بغلت خواهم کرد
فکر گستردگی واژه نباش
هـمه در گوشه ی تنهایی من جا دارند
پر از عاشقانه ای تو
دیگر از خدا چه بخواهم؟

اس ام اس عاشقانه و جملات دوستت دارم

گاه گاهی در نبودش می سرایم شعر ها
تا نریزد از دو چشمان سیاهم اشک ها
کاش میشد بشنود این ناله های بی صدا
تا بداند قدر چشمان مرا

اس ام اس عاشقانه و جملات دوستت دارم

تو صدای پایت را
به یاد نمی آوری
چون همیشه همراهت است
ولی من آن را به خاطر دارم
چون تو همراه من نیستی
و صدای پایت بر دلم
نشسته است

اس ام اس عاشقانه و جملات دوستت دارم

همیشه اونی که شیطونتره
هوای قلبش بارونیتره
مثل “من”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 477
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,013
  • بازدید ماه : 10,013
  • بازدید سال : 136,769
  • بازدید کلی : 5,174,283
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت