loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 207 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

Download Download

حجم: 9.6 مگابایت

متن ترانه ی تو بارون با صدای علی عبدالمالکی:
همیشه تو فکر اینم که تو رو  من در آینده کجا میبینم
با چه حسی باتو رو به رو میشم
خوبه حالم یا بازم غمگینم
بی تفاوت رد میشی یا اینکه دست دلواپسمو میگیری
من شباهت به خودم دارم یا تو نگام دنبال یه تغییری
تو بارون قدم زدن بی چتر چجوری یادت رفت
چجوری تونستی
من اونقدر دلم برات تنگه
که بر میگشتی بهم اگه میدونستی
تو بارون قدم زدن بی چتر چجوری یادت رفت
چجوری تونستی
من اونقدر دلم برات تنگه
که بر میگشتی بهم اگه میدونستی ,دریاموزیک
تو چه فکری هستی وقتی فکرم
پیش تو مونده و نا آرومه
بی تو بیقراریو تنهاییام
حتی از ظاهرمم معلومه
وقتی میبینی منو میشناسی
یا میگی چقد این آدم آشناست
تا بحالتم فراموش شدم
چی دارم میگم، حواس من کجاست
تو بارون قدم زدن بی چتر چجوری یادت رفت
چجوری تونستی
من اونقدر دلم برات تنگه
که بر میگشتی بهم اگه میدونستی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 163
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 606
  • آی پی دیروز : 348
  • بازدید امروز : 1,704
  • باردید دیروز : 952
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,884
  • بازدید ماه : 4,884
  • بازدید سال : 131,640
  • بازدید کلی : 5,169,154
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت