loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 192 شنبه 16 آبان 1394 نظرات (0)

با داییم رفته بودیم ماشین قیمت کنیم رفتم نزدیک یه ماشینه حواسم نبود به فروشنده گفتم حاجی این ماشینا کیلوچنده

خدافروشنده رو رحمت کنه مرد خوبی بود

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

اعتراف میکنیم دقتی که من تو پیدا کردن شیرینیو آجیل داشتم
.
.
.
.

پوآرو تو صحنه جرم نداشت (حالا کتکای بعدش بماند)

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

خیر سرم امروز رفتم موهامو فر کردم
تو خونه مامانم گفت شبیه این دخترای …. شدی
زن داداشم گفت انگار رفتی حموم اومدی موهاتو خشک نکردی
تو دانشگاه گفتن شبیه گوسفند استرالیایی شدی
ولی خودم حس میکنم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.۴۰۰ هزار تومن الکی ریختم دور
یه نفر یه مبارک باشه نگفت

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

تنها کاری که ایرانیا توش باهم همکاری میکنن چیه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تو جاده چراغ میزنن که پلیس وایساده…! :D

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

حس خوبیه…..ببینی ی نفر همه رو بخاطر تو پس زده…..
.
.
.
.
.
.البت کسی منو دوس نداره..!!
بنده درحد تئوری عرض کردم!!^.^

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

یه مرضی هست
.
.
.
.
.
.
که آدم پاهاشو می چسبونه به بخاری یا شوفاژ که بسوزه بعد یهو بکشه کنار ک خوب شه دوباره بچسبونه

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

ﯾﮑم دﻗﺖ ﮐﻨﯿﻦ …
.
.
.
.
.
.
.
.

وﺟﺪاﻧﺎ ﺷﺒﯿﻪ اوﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﭘﺎﯾﯿﺰ زﯾﺮﺑﺎرون ﻣﯿﺨﻮاﯾﻦ ﺑﺎﻫﺎش ﻗﺪم ﺑﺰﻧﯿﻦ ﻧﯿﺴﺘﻢ ؟؟؟

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

امروز یه عطسه کردم سریع رفتم سوپ درست کردم خوردم بعد رفتم اب نمک قرقره کردم وقتی هم داشتم اب جوش میخوردم ویروسه اومد بیرون گفت:داداش من دارم میرم ولی این رسمش نیست:(

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

دیدین سر جلسه امتحان وقتی رو یه سوال گیر میکنی تمام خاطرات زندگیت یادت میاد جز همون یه سوال بعد کافیه برگتو تحویل بدی کلمه به کلمش یادت میاد

 

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

یه سلامی ام کنیم خدمت اون عاغا پسر پولداری که لباس مارک دار تنش میکنه و با بوی ادکلنش همه رو دیوونه میکنه و ته ریش داره و ماشین یک میلیاردی سوار میشه،

 

سلام عشقم^___^

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

ﺭﻓﺘﻢ ﻧﻮﻧﻮﺍﯾﯽ ﺳﻨﮕﮑﯽ
ﮔﻔﺘﻢ؛ ﺁﻗﺎ ﯾﻪ ﻧﻮﻥ ﺑﺪﻩ ..
.
ﺷﺎﻃﺮﻩ ﮔﻔﺖ ؛ ﮐﺪﻭﻣﻮ ﺑﺪﻡ؟
۱- ﺳﻨﮕﮏ ﺳﺎﺩﻩ ۶۰۰ ﺗﻮﻣﻦ
۲- ﺳﻨﮕﮏ ﮐﻨﺠﺪﯼ ۸۰۰ ﺗﻮﻣﻦ
۳- ﺳﻨﮕﮏ ﺩﻭ ﺭﻭ ﮐﻨﺠﺪﯼ ۱۰۰۰ ﺗﻮﻣﻦ
۴- ﺳﻨﮕﮏ ﭘﺮﮐﻨﺠﺪ ۱۵۰۰ ﺗﻮﻣﻦ
۵_ ﺳﻨﮕﮏ ﺑﺮﺷﺘﻪ ﭘﺮ ﮐﻨﺠﺪ ۱۸۰۰ ﺗﻮﻣﻦ
.
ﮔﯿﺞ ﺷﺪﻡ … ..
ﮔﻔﺘﻢ ؛ ﻣﯿﺮﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﻓﮑﺮﺍﻣﻮ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﺎﻡ ﻣﯿﺨﺮﻡ ..
.
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﻘﺪﯼ ﮐﻪ ﻧﻮﻥ ﺳﻨﮕﮏ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺁﭘﺸﻦ ﺩﺍﺭﻩ، ﺧﺪﺍ ﺷﺎﻫﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﻨﺰ ﺗﻮ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﻩ
.
ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻣﺎ ﻗﺪﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﻭ ﮔﻮﻝ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﭘﺮ ﺯﺭﻕ ﻭ ﺑﺮﻕ ﻏﺮﺑﯿﻬﺎ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺭﻧﺪ!!!!!!

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

یه فوتبالیستم هست ب اسم وژنیک شژزسنی ( دروازه‌بان آرسنال)
قشنگ مشخصه ننش به باباش گفته حالا اسمشو چی بذاریم؟
.
.
.

.
.
.
.
اینم حوصله نداشته یه مشت کوبیده ب کیبورد گفته: اینم اسمش !!!

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

اعتراف میکنم که:
وقتی کوچیک بودم حدودا ۶ ساله بودم داداشم چند ماهه بود.یه روز که مامانم نبود دیدم داداشم داره گریه میکنه گفتم شاید گرسنش باشه رفتم شیشه پستونکشو گرفتم دیدم پره دادم بهش بعد دیدم دهنش کف کرد.بعدا فهمیدم مامانم توش مایع ریخته بود گذاشته بود اونجا تا بعدا بشوره!!!!!!

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

یکی از فانتزیام اینه که در حال رانندگی با عوض شدن اهنگ تغییر سرعت بدم…ولی حیف با پراید نمیشه امتحانش کرد :)

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

تو یه مجله خارجى خوندم: هر آدمى سالانه ٨ تا دوست از جنس مخالف پیدا میکنه!!!

از این موضوع نتیجه گرفتم که: من آدم نیستم

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

به یک نفر جهت چک کردن فیس بوک واتس اپ لاین تلگرام و همچنین کامنت گذاشتن برای پست ها نیاز مندیم.با حقوق و مزایا

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

استادهای دانشگاه رو بردن تو هواپیما از بلندگو اعلام کردن که : این هواپیما ساخت دانشجوهای شما هست..!
همه اساتید فرار کردن!
جز یه استاد
پرسیدن : چرا نشستی؟
استاد گفت : اگه این هواپیما ساخت دانشجوهای منه…
که شک دارم پرواز بکنه تازه اگه روشن شه!!!

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

چگونه بی شعور باشیم؟ ☺️

در جواب یک اس ام اس ۲۰ خطی بنویسیم:
Ok

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

چشم راستتون رو ببندید و این پست رو بخونید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
قربون اون چشمک زدنت ولی من مال یکی دیگه ام جیگر :-D

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

تک پرم چون اینجوری شیک ترم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دروغ گفتم کسی بام دوس نمیشه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 616
  • آی پی دیروز : 348
  • بازدید امروز : 1,892
  • باردید دیروز : 952
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,072
  • بازدید ماه : 5,072
  • بازدید سال : 131,828
  • بازدید کلی : 5,169,342
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت