loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 225 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

پاییز آمده

از نوبرانه‌ی لب‌هات

اناری شکفته می‌خواهم؛

مرا ببوس!

…::: اس ام اس دلتنگی :::…

رسیده‌ام به تو

اما هنوز دلتنگ‌اَم.

انگار به اشتباه‌ْ جای طلوع

در غروبِ چشم‌هایت

فرود آمده باشم!

…::: اس ام اس دلتنگی :::…

آن قدر باید از تو صحبت کرد

که حوصله ی بقیه را سر برد

باید تنها شد آنقدر که فقط تو را داشت

باید هر مردی را

از پشت سر شبیه تو دید

و برای تمامی کسانی که شبیه تو لباس می شوند

دلتنگ شد!

…::: اس ام اس دلتنگی :::…

 

مهم نیست اکنون زندگی‌ام چگونه می‌گذرد،

عاشق آن خاطراتی هستم

که تصادفی از ذهنم عبور می‌کنند

و باعث لب‌خندم می‌شوند….

…::: اس ام اس دلتنگی :::…

از فصل گرم سال بیزارم

اما

تابستان نفس هات را

چه دوست دارم .

…::: اس ام اس دلتنگی :::…

کمی به من برس!

من از رسیدن به تو

حالم خوب می‌شود.

…::: اس ام اس دلتنگی :::…

به جایت که دست می کشم

تو را پیدا نمی کنم

نمی دانم

در کدام

یک از خواب های من

جا مانده ای …

…::: اس ام اس دلتنگی :::…

نگران درهای بسته نیستم

باز می شوند همه شان

نگران توام

که کدام طرف آستانه می ایستی!

…::: اس ام اس دلتنگی :::…

برای دوست داشتنت

لبخندهایت را نه

دلت را لازم دارم!

…::: اس ام اس دلتنگی :::…

گاهی

یک پیراهن چهارخانه‌ی مردانه هم حتی

می‌تواند

خانه‌ی آدم باشد

که دل‌تنگی‌هایت را در جیبش بریزی

و دگمه‌هایش را

برای همیشه

ببندی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 132
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 1,114
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,650
  • بازدید ماه : 10,650
  • بازدید سال : 137,406
  • بازدید کلی : 5,174,920
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت