loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 213 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)

 

هـیچ وقت دل اونایی که!
گریه شون بی صداس رو نشکنید
چون این آدم ها!
هیچکس رو ندارن که اشکاشون رو پاک کنه.
.

.

…::: اس ام اس گریه :::…

.

.

انسان در حال گریه کردن به دنیا می‌آید
و وقتی به اندازه کافی گریه کرد از دنیا می‌رود !.
.

.

…::: اس ام اس گریه :::…

.

.

ادمها گریه میکنند،نه بخاطر اینکه ضعیف هستند،ب خاطر اینکه مدت زیادی قوی بودند.
.

.

…::: اس ام اس گریه :::…

.

.

همیشه وقتی که گریه می کنی!
اونی که آرومت می کنه دوستت داره
اما اونی که با تو داره گریه می کنه!
عاشقته.
.

.

…::: اس ام اس گریه :::…

.

.

اولین بار نیست که گریه می کنم اما
اولین بار است که گریه آرامم نمی کند!.
.

.

…::: اس ام اس گریه :::…

.

.

.باران که می بارد دلم برایت تنگ تر می شود راه می افتم بدون چتر من بغض میکنم، آسمان گریه

.

.

…::: اس ام اس گریه :::…

.

.

او آدم است
اگر دوستت دارم هایت را نشنیده گرفت
غصه نخور!
اگر رفت گریه نکن
یک روز چشم های یک نفر عاشقش میکند
یک روز معنی کم محلی را میفهمد
یک روز شکستن را درک میکند!
آن روز میفهمد که
آه هایی که کشیدی از ته قلبت بوده.
.

.

…::: اس ام اس گریه :::…

.

.

چشمان پف کرده ات را پای پر خوابی می گذارند
و می خندند!
آنهایی که هیچگاه شبی
را با گریه صبح نکرده اند.
.

.

…::: اس ام اس گریه :::…

.

.

حال که میخواهی بروی برو نگران تنهایی من نباش من تنها نیستم هق هق گریه هام، بی کسیهام، لرزش دستهام خط های پیشانیم همه هستند.

هر دومون خیانت کردیم!
من شب ها با گریه می خوابیدم
و تو با غریبه.
.

.

…::: اس ام اس گریه :::…

.

.
خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است!
کارم از گریه گذشته است به آن میخندم.
.

.

…::: اس ام اس گریه :::…

.

.

روزی خواهد امد که منو تو یک جایی خیلی دور از هم شب و روز در اغوش یک غریبه بیقرار هم باشیم بعد از هر بار هم اغوشی به یاد اغوش هم بیصدا گریه کنیم.
.

.

…::: اس ام اس گریه :::…

.

.

سنگین تر از آنم که با گریه سبک شوم.
.

.

…::: اس ام اس گریه :::…

.

.

گاهی نه گریه آرامت میکند و نه خنده!
نه فریاد آرامت میکند و نه سکوت
آنجاست که با چشمانی خیس!
رو به آسمان میکنی و میگویی
خدایا تنها تو را دارم
تنهایم مگـذار .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 137
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 376
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 1,025
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,561
  • بازدید ماه : 10,561
  • بازدید سال : 137,317
  • بازدید کلی : 5,174,831
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت