loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 241 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

 

 بــــــارهــا لـــــحظه ی رفــــــتنت را صـــــحنه ســـــازی کردم…

  اما ؛   هنوز هم…

مــــــــرگ من مشـکـــــــوک است… !!

…::: اس ام اس جدید :::…

 

بـآلـشـے اَز پـَر خـیـآلـتـ

  زیـر سَـرم گـذآشتـے

  حـآلـآ دیـگـَر تـَمـآمـِ شَبـ هـآ رآ

در آغـوشَـتـ بــ ه صـبـح مـی رسـآنـَمـ !

…::: اس ام اس جدید :::…

 

کافیست تو را به نام بخوانم تا ببینی

لکنت عاشقانه ترین لهجه هاست…

و چگونه لرزش لبهای من

دنیا را به حاشیه می برد…

دوستت دارم

با تمام واژه هایی که

در گلویم گیر کرده اند

…::: اس ام اس جدید :::…

 

ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﻢ …

ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ …

ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﻡ …

ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﻣﺎﻥ …

ﮐﺴﯽ چه ﻣﯿﺪﺍﻧﺪ …

ﺷﺎﯾﺪ ﺧﺪﺍ ﺩﺳﺘﻪ ﺟﻤﻌﯽ ﻧﮕﺎﻫﻤﺎﻥ ﮐﺮﺩ

ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻟﻬﺎﯾﻤﺎﻥ …

…::: اس ام اس جدید :::…

 

آغوشت را تنگ تر کن

حسادت می کنم

حتی به هوایی که میان من و توست

آغوشت را تنگ تر کن ….

بی مرز می خواهمت ….

…::: اس ام اس جدید :::…

 

می روی

تمام که نمی شوی..

تنها میروی ومن

به ردپایت

که روی زندگی ام مانده..

خیره میشوم..

…::: اس ام اس جدید :::…

 

دلم می خواهد

بی اجازه ی تو

پادشاهی کنم

در ناخودآگاه خیالت..

…::: اس ام اس جدید :::…

 

مثل پنج‌شنبه‌ها  خستهء جهان بی عدالتم

مثل جمعه‌ها  تشنهء عدالت لبان تو.

…::: اس ام اس جدید :::…

 

چشم می‌بندم:

بوسه‌هایت را تصور می‌کنم بر لب

دست‌هایت را تداعی می‌کنم بر تن

چشم‌بندی می‌کند رؤیا.

…::: اس ام اس جدید :::…

تیتر روزنامه‌ها

بوی جنگ می‌دهد

من فقط به یک کلام ساده فکر می‌کنم:

دوست دارمت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 614
  • آی پی دیروز : 348
  • بازدید امروز : 1,880
  • باردید دیروز : 952
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,060
  • بازدید ماه : 5,060
  • بازدید سال : 131,816
  • بازدید کلی : 5,169,330
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت