loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 572 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

 

علی کفاشیان در یک گفتگوی متفاوت با رضا رشیدپور گفت: این طبیعی است که آقای تاج با محافل و نیروی های امنیتی ارتباط داشته باشد.

وی که تصمیم خود درباره علی سعیدلو معاون رییس جمهور سابق را اشتباه می خواند، افزود: اگر به گذشته بر گردم دیگر هرگز آن اشتباه را تکرار نمی کنم.

شایان ذکر است دید در شب یک برنامه ویدیویی گفتگومحور است که با اجرای رضا رشیدپور مجری تلویزیون، بر روی سامانه اینترنتی آپارات پخش خواهد شد.

رشیدپور گفت: این برنامه از نگاه شفاف بودن و سخت بودن پرسش ها یک گام به جلو محسوب می شود.

وی افزود: تلاش می کنم با رعایت خط قرمزهای کشورمان مدلی متفاوت از یک گفتگوی صریح ژورنالیستی را ارایه کنم و در حد توانم خط قرمزهای سلیقه ای و نا مفهوم را تغییر دهم.

__________________________________________________

دانلود کامل گفتگوی رضا رشیدپور و علی کفاشیان

 لینک دانلودلینک مستقیم   /  سرور UploadBoy  /  سرور TrainBit  

حجم فایل حجم :316 مگابایت

_______________________________________________________

اولین قسمت از برنامه “دید در شب” روز جمعه 27 شهریورماه ساعت 17 عصر بر روی شبکه اینترنتی آپارات قرار می گیرد. سرخط برخی از مهمترین گفته های علی کفاشیان در این برنامه به شرح زیر است:

– همه دارایی من، پنج میلیارد تومان است
– ماهانه تنها از بانک مرکزی هشت میلیون تومان حقوق می گیرم
– تاج با نیروهای امنیتی ارتباط دارد
– در مورد سعیدلو اشتباه کردم
– هر کسی از من سند دارد رو کند تا پاسخ دهم
-سیستم بانکی برای حواله 6 میلیاردی ، 500 میلیون سود گرفت
-هوشنگ مقدس بانک سیار است
– نه در مالزی شرکت دارم و نه در اسپانیا سرمایه گذاری کرده ام
-با قرار کفالت آزاد شدم نه وثیقه
– بینی و بین الله هیچ مورد مشکوکی در بازی تراکتور ندیدم
-وزیر گفت تاج را برکنار کن اما تشخیص من این نبود
-تاج کارگزار باند اصفهانی هاست!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 134
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 562
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,098
  • بازدید ماه : 10,098
  • بازدید سال : 136,854
  • بازدید کلی : 5,174,368
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت