loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 285 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

 

 

مداحی حاج محمدرضا طاهری در حسینیه امام خمینی ۹۲/۱/۲۳ ۵۱:۳۸
شب هشتم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: روضه حضرت زهرا و حضرت رقیه سلام الله علیها (روضه)  
شب هشتم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: میدونم که خرابه آخره سفره (زمینه) ۱۲:۲۵
شب هشتم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: از همون لحظه ی اول به دلم پر زد و افتاد (واحد) ۸:۲۷
شب هشتم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: اگر کشتند چرا آبت ندادند (شور) ۴:۴۵
شب هشتم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: فرازهایی از دعای کمیل (مناجات پایانی) ۵:۴۰
شب هفتم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: روضه حضرت زهرا سلام اله علیها (روضه) ۲۷:۱۴
شب هفتم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: اشکاتو پاک کن پسرم مرد که گریه نمی کنه (زمینه) ۱۷:۴۳
شب هفتم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: عمریست که دم به دم علی می گویم (مناجات) ۴:۲۳
شب ششم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: دلداده بود و از دلدار باید خواست (مناجات) ۵:۱۶
شب ششم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: روضه حضرت زهرا سلام الله علیها (روضه) ۳۰:۳۵
شب ششم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: کوچه انگاری روی هواست خدایا مادرم کجاست (زمینه) ۱۵:۱۷
شب ششم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: فاطمیه شد و دوباره دل خونم (واحد سنگین) ۷:۰۰
شب ششم فاطمیه دوم | حاج محمد رضا طاهری: هر کجا هست خدایا به سلامت دارش (مناجات) ۵:۳۰
روز شهادت : کم خورده ای م غصه دنیای بی تو را ۰۹:۲۰
روز شهادت : نگاهی شعله ور ای وای مادر ۲۸:۵۸
روز شهادت : علی جان بنشین در برم ۱۲:۱۳
روز شهادت : ای بود و نبود من زهرا زهرا ۱۳:۳۱
روز شهادت : در بین جمعم و در پیش دلبرم ۰۶:۱۰
روز شهادت : شور و ذکر اباعبدالله الحسین علیه السلام ۰۵:۴۰
صحبت از فاطمه سر فصل غزل خوانی ما ۱۷:۲۳
می روی و از غمت دارم به لب این زمزمه ۱۰:۵۶
من همونم همیشه از همه فراری ۰۸:۵۶
شب ۳ : دردم مداوا می کنی آقای خوبم ۱۲:۵۰
شب ۳ : انجام کار خانه مرا سخت گشته است ۱۲:۲۸
شب ۳ : مولاتی یا رقیه ۱۰:۴۱
شب ۳ : یا رقیه به تو من رو زدم ۰۶:۲۴
شب ۳ : عشق من و ارباب نداره پایانی ۰۲:۴۰
شب ۳ : صدا صدای روضه خونه ۰۷:۲۹
شب ۲: بیا و ظلمت شب را به نور ماه بگیر ۰۸:۵۴
شب ۲: مثل هر روز مادرم برخواست … ۲۱:۲۴
شب ۲: اشک منو نیگاه کن بسه دیگه حیا کن ۱۳:۱۸
شب ۲: ای مدینه همه هستم رفت ۰۳:۳۷
شب ۲: بنام عالی اعلی حضرت مولا ۱۳:۵۷
شب ۲: سینه زنی هامو بذار کنار برا شب اول قبرم ۱۰:۳۲
شب ۲: سینه زنی هامو بذار کنار برا شب اول قبرم ۰۸:۰۵
شب ۱ : پس مزن یار مسیحا دل بیمار مرا ۰۸:۵۸
شب ۱ : حال مهمان شده ای وقت پذیرایی ماست ۲۳:۴۳
شب ۱ : شعله ور شد در بهشت پشت در مادر بهشت ۰۱:۳۵
شب ۱ : ام ابیها یا فاطمه ۱۳:۰۰
شب ۱ : بیرق ماتم تو بر دوشم ۰۶:۱۴
شب ۱ : شکر می گویم خدا را چونکه خان فاطمه است ۰۴:۰۷
شب ۱ : یا حسین یا حسین ۰۵:۰۹
شب ۱ : اگر کشند به خون و کشند بر دارم ۰۵:۲۶
شب ۱ : اللهم ارزقنا حرم آرزومه کربلا برم ۱۷:۱۶
شب ۵ : کسی که دغدغه وصل یار را دارد ۰۶:۳۲
شب ۵ : چه روی نیلی و موی سپیده ای داری ۲۴:۳۶
شب ۵ : ام ابیها یا فاطمه ۰۱:۲۵
شب ۵ : غم و غصه ات سر اومد چه عذابی کشیدی ۱۱:۵۲
شب ۵ : آخر چگونه باید باور کنم پس از این دیگر تو را ندارم ۱۲:۵۷
شب ۵ : ای مه و ماه فدایت مادر ۰۹:۱۰
شب ۵ : بی نام تو زهرا گره ای وا شدنی نیست ۰۹:۲۶
شب ۴ : ام ابیها یا فاطمه ۰۱:۵۴
شب ۴ : کجا با این عجله تو که خیلی جوونی ۱۲:۴۹
شب ۴ : در این بی کسی ها رحمی به حال من کن ۰۹:۱۰
شب ۴ : شرمنده ام که آخر در خانه علی شد این گونه روز و حالت ۰۲:۵۹
شب ۴ : صحبت از فاطمه سر فصل غزل خوانی ما ۰۶:۱۰
شب ۴ : حبیبم حبیبم مرو مادر زینب ۰۴:۳۶
شب ۴ : حیدر خلیفه اللهی ۱۱:۲۳
شب ۴ : شور و ذکر اباعبدالله الحسین علیه السلام ۱۵:۰۵
شب ۳ : شب آخرم رؤیاییه دیگه موقع لالائیه ۱۴:۳۳
شب ۳ : وای وای ۰۹:۲۱
شب ۲ : منی که روز و شب از اشک چاره می نوشم ۰۶:۰۱
شب ۲ : فلک دیدی چه خاکی بر سرم کرد ۱۹:۳۹
شب ۲ : ام ابیها یا فاطمه ۰۱:۵۶
شب ۲ : یه ذره میاد و دوباره می شینه ۱۰:۵۹
شب ۲ : خونمون اینطرفه کجا میری بیا بیا ۰۴:۳۸
شب ۲ : صحنه پا بوسی تو نمی ره از خیال من ۰۸:۱۰
شب ۱ : شکند اگر دل من بفدای چشم مستت ۰۲:۲۶
شب ۱ : یه گل یاسو کی توی دنیا زیر پا دیده ۲۴:۲۲
شب ۱ : چاوش غم داره می خونه وا اماه ۱۵:۱۶
شب ۱ : بازم میون روضه ها همدم اشک و آهم ۰۸:۵۲
شب اول : یک بار بیا و قبل موعود بیا ۰۶:۳۵
شب اول : یه عالمه زخم یه عالمه دود ۰۷:۴۲
شب اول : روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۱۴:۰۵
شب اول : دم خونه یک سپاهه ۰۹:۵۰
شب اول : وا اماه ۰۳:۰۹
شب اول : با نوای مددی یا علی یا حیدر کرار ۰۶:۱۰
شب اول : روز محشر جان شیعه در امان فاطمه است ۰۵:۴۸
شب اول : منم گدای فاطمه ۰۲:۴۱
شب اول : خراب عشق توام و تو باده ناب منی ۰۶:۲۲
شب اول : دعای فرج ۰۵:۰۴
شب دوم : هر چه گشتیم ندیدیم که جای تو کجاست ۰۴:۴۹
روضه مدینه و حضرت زهرا شب دوم : علیهاالسلام ۰۹:۴۰
شب دوم : بمیرم برات مادر مهربونم ۱۰:۲۲
شب دوم : ای کاش بود بابا ۰۹:۲۱
شب دوم : ای خدا کی میدونه مادرم چه حالیه ۰۳:۳۲
شب دوم : سربلند و شادمان استسنگین (فاطمیه دوم) ۰۵:۱۹
شب دوم : تا آیه آیه سوره کوثر مقدس است ۰۳:۴۳
شب دوم : ای مست می نامت در هر دو جهان طه ۰۳:۱۱
شب دوم : به درد جامعه که لا علاج است ۰۴:۲۱
شب دوم : ثارالله تا ابد چشام وقت روضهاته ۰۹:۰۰
شب سوم : بی تو بدم هوای دلم بدترین شده ۰۶:۲۸
شب سوم : داغ مرا که کوه به دل جا نمی دهد ۰۷:۴۵
شب سوم : روضه بلال ۰۴:۳۱
شب سوم : روضه حضرت رقیه علیهاالسلام ۰۷:۰۹
شب سوم : میری با دیگرون میشینی ۰۷:۵۵
شب سوم : فراموشم نمیشه بابا ۰۹:۵۳
شب سوم : نه که گفته تو جا در دل دنیا داری ۰۸:۱۳
شب سوم : منم که تخت و تاج ها دست به دامنم شده ۰۱:۴۹
شب سوم : بعد تو من یک روز خوش ندیدم ۰۳:۲۳
شب سوم : درس جنون می گیرم از خون خدا ۱۱:۵۱
شب چهارم : تو را به زمزمه و اشک های مادرتان ۰۴:۰۵
شب چهارم : همیشه فصل دلم فاطمیه می ماند ۰۹:۴۳
شب چهارم : از لابلای ریشه این دستمال سر ۰۴:۳۸
شب چهارم : دم بسترت تا میام و می شینم ۰۵:۳۱
شب چهارم : روضه حضرت عباس علیه السلام ۰۶:۱۶
شب چهارم : در خونه رو نگاه می کنم دوباره خداخدا می کنم ۰۹:۱۲
شب چهارم : غریب مادر حسین ۰۲:۴۷
شب چهارم : این دل شب که نشستی بغل بستر زهرا ۰۵:۵۵
شب چهارم : ما که باهم یه روز از عالم بالا اومدیم ۰۵:۱۱
شب چهارم : پادشاه ارض و سمایی ۰۳:۲۱
شب چهارم : دیده واکن تا که اشکم را ببینی فاطمه ۰۱:۰۰
شب چهارم : وای مادر مادر ۰۲:۵۲
شب چهارم : سلام علی شاه شیب الخضیب ۰۳:۳۳
شب چهارم : فاطمیه با شور و غوغا هر شب جبهه شهیدا ۰۳:۳۳
روز شهادت : یابن الحسن بیا که دلم غرق ماتم است ۰۴:۱۴
روز شهادت : ای کاش ماه من شب تاری نداشتی ۱۱:۳۹
روز شهادت : دستی چه بد غرور مرا زیر پا گذاشت ۰۵:۵۲
روز شهادت : بلند ببین میگه حسنت بمون دیگه مادر ۰۳:۵۸
روز شهادت : روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۰۸:۲۰
روز شهادت : صفای خانه من همه بهانه من ۰۴:۰۷
روز شهادت : ببین شکسته شده ام ز پا نشسته شده ام ۱۲:۵۰
روز شهادت : علی جان دگر حلالم کن مولا ۱۰:۱۸
روز شهادت : ای جان من هر چند دیگر نیمه جانی ۰۹:۳۳
روز شهادت : شد انیس من غم روی گونه شبنم ۰۷:۳۹
شب اول : دلی که در دو جهان جز تو هیچ یارش نیست ۰۷:۳۸
شب اول : پشت در تا جا یار من گرفت ۰۹:۳۰
شب اول : گل یاس و هجوم پاییز بیداد ۰۹:۰۵
شب اول : دلگیره چقدر مدینه فاطمیه غرق دردم ۰۹:۴۷
شب اول : حسینم حسینم ۰۲:۵۶
شب اول : من فدای راه عشقم ۰۸:۱۱
شب اول : روز محشر جان شیعه در امان فاطمه است ۱۰:۰۴
شب اول : یک تنه در شهر پیغمبر علی را لشکرم ۰۳:۴۱
شب اول : مادر مادر بیا با نگاهت زندگیمو زیبا کن ۰۸:۳۱
شب دوم : مرا پرسی که چونی؟ ۰۸:۲۹
شب دوم : گلویم را گرفته یک بغض دیرین ۰۶:۳۹
شب دوم : گاهی میان خانه قدم میزد و گهی زانو بغل ۰۶:۰۶
شب دوم : در کوچه مرده بودم اگر مجتبی نبود ۱۰:۴۹
شب دوم : بابا تو خونه است چشم به راهت ۱۰:۲۰
شب دوم : مادر بیا نگاهی بر اشک مجتبی کن ۰۷:۰۳
شب دوم : دست من و عنایت و لطف عطای فاطمه ۰۷:۳۶
شب دوم : جز تو دل من به هیچ کس محکم نیست ۰۲:۴۰
شب دوم : ناز مهر و مهرورزان در نگاه زینب است ۰۹:۲۸
شب دوم : از همین راه دور دلمو من روونه میکنم ۱۰:۲۹
شب سوم : از این محله رد شدی اما ندیدمت ۰۶:۵۱
شب سوم : در خانه ات غریب سه ماه است ۰۷:۴۱
شب سوم : من که عزیزه بودم و در پرده عفاف ۰۵:۴۱
شب سوم : قصه عشق و جنونه قوت دل سادات مادرشونه ۱۰:۵۱
شب سوم : خدا خودش میدونه فقیرم ۱۱:۳۷
شب سوم : از آه رقیه به حق شرر افتاد ۰۴:۰۰
شب سوم : روی نیازم کجاست سوی حسین است و بس ۰۹:۴۳
شب اول : تو را به زمزمه و اشکهای مادرتان ۰۷:۲۶
شب اول : تو کوچه های مدینه یه دست سنگین با کینه ۰۶:۳۳
شب اول : مثل همیشه بر این سر این راه ۰۵:۳۹
شب اول : برخواست روی پای و زمین خورد ۰۹:۲۴
شب اول : وای مادر مادر ۱۰:۱۰
شب اول : دل من دل تو داره آتیش میگیره ۰۸:۰۵
شب اول : بیت الاحزان قلب من سر پناه عزا شده ۰۹:۵۸
شب دوم : اگر زقافله دوری خوب میدانی ۰۸:۵۲
شب دوم : اجر رسالت ادا شد تو کوچه های مدینه ۰۶:۳۸
شب دوم : با اینکه زود شعله آتش فرو نشست ۰۸:۱۷
شب دوم : قد خم و روی نیلی ام گردد برای او همه تکرار ۰۷:۳۹
شب سوم : به سوی ما بنما دلبرا نظرگاهی ۰۸:۰۵
شب سوم : علی بیا به برم ۰۶:۳۵
شب سوم : تو دعای سفرت خواندی و من ۰۴:۵۹
شب سوم : خمیده ای سربلندی وقتی میبینم می خندی ۰۴:۰۶
شب سوم : روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۰۹:۲۴
شب سوم : توی حرفاش از بابام علی یا حلالیت میگیره ۱۰:۱۵
شب سوم : شد زمان رفتنم ای همسر من ۰۶:۵۱
شب سوم : غربت تو شعله زد بر تار و پودم ۰۹:۲۳
شب سوم : حسین وای ۰۲:۱۲
شب۱:نه نسیمم که بر کوه و چمن سر بزنم ۴:۲۲
شب۱:دست من بشکند و پای من از کار افتد ۳:۵۵
شب۱:دشمن لگد به در زد و دل کنده شد ز جا ۴:۴۷
شب۱:روضه و حکایت ۸:۵۹
شب۱:وای وای مادر ۵:۳۵
شب۱:مگه اینا از بابام علی چی دیدن ۶:۱۱
شب۱:مادرم فاطمه بی پناه است ۴:۴۰
شب۱:یک طرف دست حق در طناب است ۷:۳۱
شب۱:یا زهرا ۴:۲۳
شب۱:تلاطم دریای حرم و موج زائرای تو ۵:۴۱
شب۱:تو علقمه حسینیا با گریه های زهرا ۴:۳۴
شب۱:آید ز کرامت زهرا به قیامت ۵:۵۵
شب۲:درد شیعه عاقبت میشه دوا مهدی میاد ۴:۰۶
شب۲:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۶:۱۰
شب۲:در رهگذار غصه دل قاصدک گرفت ۷:۳۹
شب۲:محض خاطر حیدر بلند شد ۵:۵۱
شب۲:شبای فاطمیه حکایت دلای خستس ۶:۵۳
شب۲:از چادر خاکیش بوی یاس پرپر میرسه ۵:۵۱
شب۲:ای سایه ات بر سر من پرپر مزن در بر من ۴:۲۶
شب۲:خون دل از غصه خوردم وقتی تو را خانه بردم ۶:۴۶
شب۲:لک لبیک لک لبیک حسین عزیز زهرا ۸:۰۵
شب۲:کریم کاری به جز جود و کرم نداره ۸:۰۳
شب۳:خوش آنکه خواست شما را فقط برای شما ۶:۴۶
شب۳:پرسش حال من خونین جگر کن ای بلال ۴:۵۱
شب۳:در مسیر خانه ما از مغیره دور باش ۶:۲۸
شب۳:روضه حضرت رقیه علیهاالسلام ۸:۵۱
شب۳:روی نیزه غریبی سر بابا نشسته ۴:۵۸
شب۳:کی به پیشانی تو سنگ زده ۵:۱۸
شب۳:قبول باشه زیارتت رقیه یا رقیه ۷:۴۶
شب۴:ای آفتاب زهرا عجل علی ظهورک ۴:۵۶
شب۴:شکسته بال ترین میل پر زدن داری ۶:۵۶
شب۴:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۵:۱۳
شب۴:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۷:۲۹
شب۴:سبد سبد بیارید گلای نیلوفری رو ۴:۱۸
شب۴:مادرم نیمه جونه می دونم نمی مونه ۷:۱۶
شب۴:قصه عمرم می رود امشب رو به پایان ۸:۱۳
شب۴:تو موج این شب مصیبتها شدی ۴:۲۱
شب۴:غربت تو فاطمه را می کشد ۶:۴۹
شب۴:می خونه دل عاشقم روبروی ضریح با صفات ۷:۱۴
شب۴:بر سر زلفش اسیرم من غلام او امیرم ۳:۵۸
از همه سو می دمد نور تجلای تو ۶:۰۴
نشسته آینه ام گرد غم به رخسارت ۵:۵۵
به جان تو که زبان علی نمی گردد ۶:۲۷
مادر مادر مادر شبی دیگر به کنار من جان بر لب باش ۹:۰۸
مادر مادر مادر ۵:۰۴
مادرم نیمه جونه می دونم نمی مونه ۴:۰۷
ای مظلوم بی مثالم از غربتت خسته حالم ۶:۵۳
مادر مادر دیده ی تو بارانی ۸:۲۷
ای گل یاس بهشت وای مرو فاطمه ۴:۱۰
تلاطم دریای حرم و موج زائرای تو ۱۰:۰۲
شب۱:عشق تو را بدوش غریبانه می برم ۸:۲۹
شب۱:سحرا که بوی یاسو برا من نسیم میاره ۶:۲۹
شب۱:رنگ پاییز به دیوار بهاری افتاد ۶:۰۷
شب۱:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۸:۱۳
شب۱:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۸:۳۹
شب۱:می میره امید دلامون تو نیگاه پر غصه مادر ۵:۴۹
شب۱:فاطمیه دلا پریشونه حال و روزم شبیه خزونه ۹:۱۶
شب۱:امون بده لیلای من یک خبری به مجنون بده ۳:۴۷
شب۲:وقتی زنگاهت خبری داشته باشم ۸:۰۳
شب۲:غم بود و داد بود و وداع سپیده بود ۶:۱۸
شب۲:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۷:۱۶
شب۲:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۷:۱۳
شب۲:وای مادر مادر مادر ۷:۲۱
شب۲:چه روزایی دلگیر و سردی ۹:۲۴
شب۳:ای روشنایی سحر فاطمیه ام ۹:۳۴
شب۳:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۵:۵۹
شب۳:روضه حضرت رقیه علیهاالسلام ۱ ۶:۴۱
شب۳:روضه حضرت رقیه علیهاالسلام ۲ ۸:۰۱
شب۳:دختری که خیلی وقته روی باباشو ندیده ۳:۵۱
شب۳:سه ساله دختر کجا و یه عالمه دل بیقراری ۴:۵۶
شب۳:میبینی که دستام می لرزه نا نداره ۳:۲۴
شب۳:یادته قدیما رو شونت سر میذاشتم ۸:۴۱
شب۴:مناجات با خدا و امام زمان علیه السلام ۸:۲۸
شب۴:چنان شمعی که شد نقش مزارش ۸:۱۱
شب۴:بهشت آرزوهایم از آهنگ نگاهش ۶:۴۹
شب۴:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۵:۱۰
شب۴:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۳:۱۴
شب۴:ای ستون خونه من زندگیم بی تو می پاشه ۸:۰۴
شب۴:قصه ی عمرم می رود امشب رو به پایان ۶:۴۳
شب۴:بی صدا آرام می چکد اشکم دانه دانه ۳:۴۳
شب۴:زهرا زهرا آتش مزن به جانم ۶:۲۳
شب۴:منو جا میذاری با چارتا یتیم ۳:۱۴
شب۴:یه دنیا دلم گرفته برای حرم گرفته ۵:۵۸
شب۵:ای آشنای در سفرم از سفر بیا ۶:۲۱
شب۵:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۱ ۷:۱۵
شب۵:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۲ ۶:۵۳
شب۵:دریاب کودکان خودت را ببینشان ۵:۲۳
شب۵:ای کاش زخم آتش و در را شفا دهد ۸:۴۸
شب۵:زهرا زهرا زهرا زهرا ۵:۰۵
شب۵:لحظه ی غسل زخم بازویت ای گل یاس ۶:۴۲
شب۵:غم و دردت نمی گردد فراموش ۶:۵۷
شب۵:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۶:۵۲
شب۵:ای ساقی لب تشنگان ای جان جانانم ۵:۳۲
شب۵:کی میگه عاشقی کار پروانه نیست ۶:۲۶
شب۶:ما آه سرد از دل مضطر کشیده ایم ۸:۱۸
شب۶:پاره پاره جگرم از لب سرخم تا ریخت ۳:۱۰
شب۶:قاتلم خنده به لب دارد و انداخت مرا یاد روزی که روضه امام حسن علیه السلام ۷:۴۹
شب۶:یاد آن روز که آتش نفسم بند آورد ۸:۱۸
شب۶:حسن حسن غریب مادر ۶:۴۹
شب۶:بوده تو شب مصیبتم اشک تو روضه ها قسمتم ۴:۰۱
شب۶:وای مادرمادر مادر ۶:۴۰
شب۷:دارد زمان آمدنت دیر میشود ۶:۰۱
شب۷:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۷:۰۹
شب۷:از آن زمان که بال مرا شکسته اند ۸:۴۶
شب۷:روضه حضرت رقیه علیهاالسلام ۷:۵۱
شب۷:دستت کجاست تا که کنی رو به قبله ام ۶:۱۰
شب۸:بابام علی خیلی غریبه ۳:۵۳
شب۸:تو نگاه اهل خونه غصه میزنه جوونه ۴:۳۲
شب۸:وای مادر مادر مادر ۶:۲۵
شب۸:به یک نگاه تو بیمار میشود دل من ۴:۵۸
شب۸:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۴:۲۵
شب۸:چندین شب است آب به دستم نداده ای ۴:۴۰
شب۸:حرفی بزن قرار بگیرم قرار من ۸:۲۷
شب۹:پروانه ایم و کاش که خاکسترت شویم ۶:۴۹
شب۹:سر خاکت دوباره آمده ام ۴:۲۲
شب۹:آه آسمانم مرا زمین زده ای ۵:۳۶
شب۹:شب هفت تو و برای علی شب هفت محرم آمده است ۵:۱۴
شب۹:یک ذره هم ز عاطفه بویی نداشتند ۵:۰۲
شب۹:افتاده بود آنجا قنفذ به جان زهرا ۵:۳۴
شب۹:روضه حضرت زهرا علیهاالسلام ۷:۵۹
شب۹:زهرا ببین ای هم زبونم زیارت شبونم ۳:۲۱
شب۹:دوباره دیدن تو آرزومه ۸:۰۸
شب۹:همیشه آرزومه جوونیمو فدات کنم ۳:۴۸
شب۹:منم و کعبه ی کویت ۸:۵۹
شبی تاریک و جانکاه ۰۱:۰۲
کجایید ای شهیدان خدایی ۰۳:۴۱
مگه میشه بابا تو خرابه دیدن دختر برسه ۰۴:۲۵
میگیره دلم از غم غربت مدینه مادر ۰۴:۰۳
چرا گل درد غربتو تو سینه می کاری ۰۳:۵۴
دلم می خواد مجاورت باشم ۰۴:۰۸
شب اول : مناجات با امام زمان علیه السلام ۱۰:۰۴
شب اول : روضه و مناجات۱ ۹:۱۹
شب اول : روضه ی حضرت زهرا علیها السلام۱ ۹:۴۶
شب اول : روضه ی حضرت زهرا علیها السلام۲ ۶:۲۲
شب اول : روضه ی حضرت زهرا علیها السلام۳ ۶:۱۸
شب اول : خاک عزا میرزه سرمون چادر خاکی مادرمون ۱۰:۲۹
شب اول : سبد سبد بیارید گلای نیلوفری رو ۶:۱۳
شب اول : دلی که بیقراره تو آسمون کربلا پر در میاره ۸:۱۳
شب دوم : مناجات با امام زمان علیه السلام ۹:۳۲
شب دوم : ای غریب بن غریب شهر دلگیر مدینه ۹:۰۰
شب دوم : بارها گفته ام خدا نکند که در اینجا زنی زمین بخورد ۷:۳۲
شب دوم : چادرش را به سر کشید آنگاه تکیه بر شانه ام به سختی داد ۶:۴۵
شب دوم : مثل روی ماه تو دل آسمون گرفته ۱۰:۵۰
شب دوم : شهیده ی علی مادر ۸:۰۵
شب سوم : مناجات با امام زمان علیه السلام ۱۱:۲۵
شب سوم : دیگر گلی به گلشن طاها نمانده است ۹:۱۴
شب سوم : از رشیده ای که تو میدیدی ای پدر ۹:۴۱
شب سوم : از بسکه مانده دختر تو زیر دست وپا ۹:۲۷
شب سوم : از مقابلم پر میزنی روی بال نیزه ۱۰:۵۱
شب سوم : فاطمیه ماه ماتم مادر بهشته ۲:۴۲
شب چهارم : مناجات با امام زمان علیه السلام ۹:۳۶
شب چهارم : قسم به گریه ی زینب دوای مادر باش ۱۰:۰۵
شب چهارم : روضه ی حضرت زهرا علیها السلام ۱۰:۵۰
شب چهارم : گریه نکن ۱۳:۴۸
شب چهارم : مادر بی گناهم ۹:۴۳
شب چهارم : با چشمهای نیمه بازم گاه گاهی ۹:۵۵
شب چهارم : آهای جماعت مادرمو کشتند ۸:۴۳
شب پنجم : مناجات با امام زمان علیه السلام ۹:۲۶
شب پنجم : قنفذ امشب شادمانی می کند ۱۰:۴۵
شب پنجم : حالا زمان غسل تو فهمیده ام چرا ۹"27
شب پنجم : زیر تابوت کمر علی شکست ۸:۳۱
شب پنجم : از داغ تو می میرم ۹:۲۷
شب پنجم : با این قلب پر دردم از غسل تو دق کردم ۳:۴۰
شب پنجم : خدا حافظ مهربان مادر ۱۰:۲۰
شب ششم : روضه و مناجات ۱۰:۳۳
شب ششم : به خون طپیده بود و به غم خو گرفته بود ۹:۵۹
شب ششم : من پیش مرگ غربت و غم های حیدرم ۵:۱۸
شب ششم : فاطمیه ماه ماتم مادر بهشته ۱۰:۲۸
شب ششم : دیوار و در می بینند ۷:۴۹
شب ششم : چی می خوام بهتر از این عمریه حضرت زهرا مادرمه ۸:۴۳
شب ششم : ابا عبد الله حبک نعمتی حسین ۶:۰۷
شب ششم : خوش به حال شهدایی که رفتند آخر به راه جنون ۵:۴۷
شب هفتم : روضه و مناجات ۹:۴۸
شب هفتم : در جستجوی مرغ اجل پر گرفته بود ۱۳:۳۳
شب هفتم : پا شو مادر ز رو خاک چرا چشاتو بسته ای ۴:۱۶
شب هفتم : این مدینه بریده امونشو ۱۰:۴۱
شب هفتم : وای دین خدا چه شد ۹:۰۰
شب هفتم : کی گفته عاشقی کار پروانه نیست ۷:۴۵
شب هفتم : به خداوندی خدا اگه نبری منو تا کربلا می میرم ۶:۵۹
شب نهم : روضه ی حضرت زهرا علیها السلام ۱۴:۵۵
شب نهم : ندیدی جز ستم کشیدی بار غم مادر ۱۰:۰۶
شب نهم : یه سحر وقت نماز میخونم با صد نیاز ۵:۳۳
شب نهم : امون از این زمونه دلم از دنیا خونه ۷:۵۱
شب نهم : دلم رو پس نده بزار بمونه ۴:۵۹
شب دهم : آتش دلم را دامن مزن ۷:۲۰
شب دهم : با گریه شب تا سحر به پایت می سوزد زینب ز غصه هایت ۱۰:۲۳
شب دهم : حالا برای اینکه من چیزی نبینم ۹:۴۴
شب دهم : چند روزه حال مادر شبیه پاییزه ۳:۴۶
شب دهم : شکر خدا که سجده گر محضرت شدیم ۹:۰۴
شب دهم : حتی نفس هم قهر کرده با لبانم ۹:۴۹
شب دهم : روضه ی حضرت زهرا علیها السلام ۸:۴۱
شب دهم : چه می شود زهرا ، کنار این تنها ، قدری بمانی ۸:۱۳
شب دوم : سالها سوخته ام تا شررم گردانی ۹:۵۹
شب دوم : گلدوزی پیراهن او تا شب آخر ۹:۲۱
شب دوم : روضه ی حضرت زهرا علیها السلام ۸:۱۱
شب دوم : چشمامون چه بی قراره ۷:۴۵
شب سوم : روضه و مناجات ۹:۵۵
شب سوم : روضه ی حضرت زهرا علیها السلام (۱) ۹:۳۲
شب سوم : روضه ی حضرت زهرا علیها السلام (۲) ۸:۱۴
شب سوم : روضه ۶:۱۲
شب چهارم : روضه و مناجات ۹:۰۴
شب چهارم : به جای آب رو قبرت من اشکامو میریزم ۹:۴۷
شب چهارم : روضه ی حضرت زهرا علیها السلام ۹:۰۳
رفتی و خونه علی بعد تو لطف و صفا نداشت ۲۴:۰۴
روضه حضرت زهرا علیها السلام ۱۹:۴۱
روضه و مناجات ۱ ۱۴:۴۹
بدون عشقت ، کارم تمومه ۱۴:۱۱
بانوی خانه ام شمع کاشانه ام ۲۵:۴۱
روضه حضرت زهرا علیها السلام ۲۸:۵۱
روضه و مناجات ۱۲:۲۹
مظلوم عالم یا علی ۲۲:۳۵
مهربان علی ، قد کمان علی ۲۴:۲۵
گذشته دوره پرستاری ۱۸:۲۰
روضه و مناجات ۱۵:۰۴
شور ۱۴:۰۶
مادر مهربون من ۱۹:۴۹
روضه ۲۴:۱۴
روضه و مناجات ۱۵:۰۳
شور ۱۲:۴۴
چرا بستی بار سفر طاقت ندارم ۱۴:۴۳
روضه حضرت زهرا علیها السلام ۱۵:۱۴
روضه و مناجات ۲۲:۳۸
شور ۲۲:۳۱
اگرچه عاشق برای تو تو آسمون فراوونه ۱۶:۴۳
روضه (حدادیان) ۱۹:۰۴
روضه و مناجات ۲۲:۰۰
بدون عشقت کارم تمومه ۱۶:۲۴
آسمانی ترین ۲۶:۴۰
روضه حضرت زهرا علیها السلام ۲۳:۵۵
روضه و مناجات ۱۸:۰۱
شور ۱۵:۲۸
سلام بابا بی جوابه روی دستاش جای طنابه ۲۰:۵۴
روضه حضرت زهرا علیها السلام ۲۰:۱۲
روضه و مناجات ۲۳:۲۴
شور ۱۴:۲۰
بابا بابا بابا ۱۱:۵۱
روضه حضرت زهرا علیها السلام ۲۵:۳۲
روضه و مناجات ۱۹:۰۵
پشت و پناه امام عشقی ابالفضل ۱۵:۴۲
مادر مادر مرو ۱۹:۳۴
روضه ۲ ۲۱:۳۴
روضه ۱ ۸:۳۹
ز شهر پیغمبر منم ز پا تا به سر ۲۴:۱۷
روضه حضرت زهرا علیها السلام ۲۶:۳۸
روضه و مناجات ۱۸:۱۴
آه و صد واویلتا ۱۸:۰۴
خفته حالم علی بسته بالم علی ۱۷:۳۰
روضه و مناجات ۲ ۲۸:۱۲
روضه و مناجات ۲۱:۰۶
با الها شب شده ، کیست غوغا می کند ۱۷:۴۳
رفتی ای قرارم ۱۱:۴۶
روضه ۲۰:۵۶
مرو مادر مرو مادر ۷:۴۹
ای عزیز جانم ۱۵:۵۱
روضه ۲ ۱۹:۳۳
روضه ۱ ۱۸:۱۸
کودک قلبم شده به عشق تو مبتلا ۶:۱۰
چرا باید آروم بگیرم ۱۱:۱۶
روضه ۲۵:۱۸
مادر ای مادر ۱۲:۵۵
من و دل و این بی قراری ۱۲:۲۹
روضه ۲۷:۳۵
روی اون گنبد زرین ۷:۵۱
کاشه خون آسمون مدینه ۱۴:۲۵
روضه ۲ ۲۴:۳۷
روضه ۱ ۱۹:۳۲
سوره کوثر تو رفتی و شد غرق غزا خونه حیدر ۷:۵۵
ماه سپاهم تو رفتی و من بعد تو بی پشت و پناهم ۷:۱۳
روضه ۱۰:۱۴
خدا کند که دوباره به خانه برگردم ۹:۰۰
مناجات با امام زمان علیه السلام ۱۷:۲۴
بهشت آرزوهایم یه خاک آسمونی ۴:۰۳
آهسته و بی بال و پر ۱۴:۴۲
خداحافظ فاطمه جان ۸:۲۱
از قبر کوچک تو علی دل نمی کند ۱۲:۲۷
داغت مرا از ماندن خود سیر کرده است ۱۲:۴۹
مناجات با امام زمان علیه السلام ۱۴:۳۷
بی تو غریب و بی نشانم ۸:۱۰
یا ربی شکیبم ۱۲:۳۳
اول مظلوم عالم ۱۳:۴۵
روضه ۲ ۱۰:۲۲
روضه ۱ ۱۱:۳۶
مناجات با امام زمان علیه السلام ۱۶:۰۸
می گیره دلم از غم غربت مدینه ۹:۱۸
آرزوهای دخترکت مثل سرابه ۱۰:۳۰
روضه ۱۵:۵۴
بلال ای یادگار عصر بعثت ۱۶:۰۳
مناجات با امام زمان علیه السلام ۱۱:۰۱
نگاه کم جونت ۱۳:۵۶
آقا برایم درد دل کن قدری آخر ۳:۲۸
طفل بزرگ خانه ام و پیر گشته ام ۱۰:۲۶
روضه ۱۱:۰۶
مناجات با امام زمان علیه السلام ۱۱:۵۱
صل الله علی الباکین علی الحسین ۱۰:۴۷
ما در ببین که چشمای زینب بهاریه ۴:۳۸
تو که خبر از خیمه داری ۱۱:۱۶
حامی دست خدا گشتم ۱۴:۲۰
روضه ۱۲:۵۰
مناجات با امام زمان علیه السلام ۱۳:۱۱
یا فاطمه الزهرا ۹:۴۸
مرو ای همدم تنهایی بابا ، مادر ۷:۰۲
ای عزیز خسته ۱۳:۲۲
مادر همیشه در قلب منی ۸:۵۱
ای دل آرام می سوزم ۱۲:۲۸
زهرا اگر نبود خدا مظهری نداشت ۱۲:۲۲
مناجات با امام زمان علیه السلام ۸:۵۱
در دلم صفا دارم ۸:۵۱
گریه کن مثل بارون ۵:۳۶
ای پرستوی مهاجر ترک سفر کن ۲:۳۴
شور (حسین وای) ۹:۴۵
شور (مادر وای) ۵:۵۲
چرا چشم از دل بسته ات به راه مرگ می دوزی ۶:۰۲
دست اجل سایه زده ، بر آسمان خانه ام ۱۱:۱۲
گل یاسم ، التماس اینکه با من بمونی ۶:۲۱
مدینه یه خونه را آتیش زدند ۱۳:۱۱
روضه ۱۳:۰۶
روضه و مناجات با امام زمان علیه السلام ۶:۵۱
شور (حسین) ۳:۴۹
چرا باید آروم بگیرم ۱۱:۳۰
دل پریشون ، زارو گریون ۱۲:۴۷
از بسکه آب گشته سراپای پیکرم ۱۱:۲۵
آه ای پدر داغ تو دیگر گشته ام ۱۰:۲۲
مناجات با امام زمان علیه السلام ۱۰:۳۰
یه مدینه یه کبوتر ۵:۲۱
دلمو گره زدم به پنجرت می خوام بیام ۱۰:۲۹
می گیره دلم از غم غربت مدینه ۱۱:۲۸
در چشمهای بی رمقش سو نمانده بود ۱۲:۴۱
ماتم شده انیس دل درد پرورم ۱۲:۰۶
مناجات با امام زمان علیه السلام ۱۸:۵۵
بانوی با جلال و بی حرمی ۱۲:۰۱
کودک قلبم شده به عشق تو مبتلا ۶:۳۱
اشکات زده جوونه ۹:۵۲
او زهره بود بر رخ ماهش نشانه بود ۱۶:۲۴
روضه حضرت زهرا علیها السلام ۱۵:۵۹
مناجات با امام زمان علیه السلام ۱۵:

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 194
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 574
  • آی پی دیروز : 348
  • بازدید امروز : 1,303
  • باردید دیروز : 952
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,483
  • بازدید ماه : 4,483
  • بازدید سال : 131,239
  • بازدید کلی : 5,168,753
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت