loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 275 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Download

____________________________

متن اهنگ حامد پهلان بانام الی خانم

الی خانم یه وقت نگی منو دوسم نداری

این عاشق دیوونه رو یه وقت تنها نزاری

قربون اون قدو بالات ازم نگیر نگاتو

نمیتونه تو قلب من کسی بگیره جاتو

آخ الی جون چه نازی با من نکن تو بازی

چه خوشگلیو چه نازی با من نکن لجبازی

الی خانم خانم من چقد برام عزیزی

واسه تو جونمم میدم تا تو بهم نریزی

الی خانم قشنگترین دختر رو زمینی

همه ی دنیا میدونن فرشته ی زمینی

آخ الی جون چه نازی با من نکن تو بازی

چه خوشگلیو چه نازی با من نکن لجبازی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 291
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 2,837
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,373
  • بازدید ماه : 12,373
  • بازدید سال : 139,129
  • بازدید کلی : 5,176,643
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت