loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 241 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

 

 

(دانلود آهنگ با کیفیت 320 با حجم 6.6 مگابایت)

Download Download

(دانلود کلیپ با کیفیت 480p با حجم 69 مگابایت)

Download Download

دانلود موزیک ویدیو جدید رضا صادقی به نام عاشقتم


متن ترانه ی عاشقتم با صدای رضا صادقی:
میون صد هزار تا حرف تو میلیون ها گل آوازه
تمومش گشتمو گشتم نبود در حد و اندازه
نبود حرفی بتونم باش بگم حسی رو که میخوام
بجز یک واژه ساده که پر کرده همه دنیام
عاشقتم
عاشقتم
مثه عطر دعا مثه رنگ خدا
مثه من که نفس به نفس با توام همه جا
عاشقتم
عاشقتم
مثه عطر دعا مثه رنگ خدا
مثه من که نفس به نفس با توام همه جا
تکست آهنگ عاشقتم رضا صادقی
برای گفتن حسم هنوز یک واژه کم دارم
که تو شعرام به جای اون همیشه نقطه میذارم
منی که با همین احساس یه عمره زندگی کردم
نه میتونم نه میدونم که به چشمات بفهمونم
عاشقتم
عاشقتم
مثه عطر دعا مثه رنگ خدا
مثه من که نفس به نفس با توام همه جا
عاشقتم
عاشقتم
مثه عطر دعا مثه رنگ خدا
مثه من که نفس به نفس با توام همه جا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 183
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 614
  • آی پی دیروز : 348
  • بازدید امروز : 1,837
  • باردید دیروز : 952
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,017
  • بازدید ماه : 5,017
  • بازدید سال : 131,773
  • بازدید کلی : 5,169,287
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت