loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 189 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

 

 

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم

Download Download

حجم: 8.25 مگابایت

کیفیت: 320

متن آهنگ علی ارشدی عاشق:
حال عجیبیه حسی که دارم پیش منی ولی باز بی قرارم
بی خبری چقد از تو لبریزم کاشکی تو قسمتم بشی عزیزم
هرچی تو قلبمه نمیشه راحت با تو بگم ولی خودتو باید
از تو چشای من اینو بخونی تو همونی همونی همونی
که می خوام تنها کس من بشی تنها دلواپس من بشی
می خوام جا تو دلت وا کنم خودمو از همه آدما جدا کنم
می خوام تنها کس من بشی تنها دلواپس من بشی
می خوام جا تو دلت وا کنم خودمو از همه آدما جدا کنم
خنده رو صورتم اما خرابم وقتی میبینمت پر اضطرابم
درد یه عاشقو نمی شه فهمید کاشکی چشم تو رو هیچ وقت نمیدید
دست تو میسپارم قلبمو ساده بودن تو بهم زندگی داده
کاشکی تو هم اینو بدونی تو همونی همونی همونی
که می خوام تنها کس من بشی تنها دلواپس من بشی
می خوام جا تو دلت وا کنم خودمو از همه آدما جدا کنم
می خوام تنها کس من بشی تنها دلواپس من بشی
می خوام جا تو دلت وا کنم خودمو از همه آدما جدا کنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 148
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 1,333
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,869
  • بازدید ماه : 10,869
  • بازدید سال : 137,625
  • بازدید کلی : 5,175,139
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت