loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 257 یکشنبه 17 آبان 1394 نظرات (0)

سیداحمد نجفی شوشتری (زاده ۱۳۲۷ در خرمشهر) بازیگر سینما و مجری برنامه تلویزیون

وی در برنامه صندلی داغ به مجری گری پرداخت خاندان وی از شوشتر به خرمشهر کوچیدند و وی در سال ۱۳۲۷ در این شهر به دنیا آمد.

نجفی در سال ۱۳۵۲ پس از اخذ دیپلم راهی امریکا شد. وی در رشته طراحی صحنه تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان رساند.

احمد نجفی در سالی ۱۳۵۹ معاون شبکه دو سیما شد.

نجفی: سر قسمت فیلم «کارآگاه علوی» که در اکراین می‌گرفتیم عاشق شدم، این عاشق شدن از جنس هل شدن هم نبود، خانمم مترجم بود و اتفاقا از سختگیری من سر کار بشدت هم عصبانی شده بود و حتی گریه اش گرفته بود، من سر کار، آدم بدعنقی هستم! تعارف با هیچ کس ندارم و داد و بیداد می‌کنم، به هر حال ما نهایتاً ازدواج کردیم.

وی دارای یک دختر و دو پسر می‌باشد.

عکس های جدید و خانوادگی احمد نجفی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 281
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 10,104
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19,640
  • بازدید ماه : 19,640
  • بازدید سال : 146,396
  • بازدید کلی : 5,183,910
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت