loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 231 شنبه 11 مهر 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود Download

___________________

متن اهنگ شاد سکته قلبی از امید جهان

سر به سر دلم نزار ما خیلی دوست دارم

بله بگی جون خودم سنگ تموم میزارم

هر چی میگم عاشقتم هی منو پس میندازی

تا خواستگاریت میکنم میگی بابات نیست راضی

آخرش دق میکنم سکته ی قلبی میکنم … آخرش دق میکنم سکته ی قلبی میکنم

اونی عاشقته تو زندگیت فقط مونوم … آخرش دق میکنم سکته قلبی میکنم

آخرش دق میکنم سکته مغزی میکنم … اونی که عاشقته تو آبادان فقط مونوم

هر دفعه جلو همه منو خرابم میکنی … نمیدونم چی شده یهو جوابم میکنی

نمیدونم که چرا همش باما لج میکنی … تا میبینمت یهو مسیرت و کج میکنی

آخرش دق میکنم سکته ی قلبی میکنم … آخرش دق میکنم سکته ی قلبی میکنم

اونی که عاشقته تو زندگیت فقط مونوم … آخرش دق میکنم سکته ی قلبی میکنم

آخرش دق میکنم سکته ی مغزی میکنم … اونی که عاشقته تو آبادان فقط مونوم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 183
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 623
  • آی پی دیروز : 348
  • بازدید امروز : 2,298
  • باردید دیروز : 952
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,478
  • بازدید ماه : 5,478
  • بازدید سال : 132,234
  • بازدید کلی : 5,169,748
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت