loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 237 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

 

Download Download

حجم: 8.4 مگابایت

کیفیت: 320

متن ترانه ی پشیمون میشی با صدای امید علومی:
من پیشت نشستمو تو توو فکر اونی
به اونم دروغ میگی که باهاش میمونی
من به تو فکر میکنم تو ولی با اونی
هیچکسی من نمیشه خودتم میدونی
ولم بکن آخه دوست دارم واسه اونی که میفهمست
بعد تو قلبه من ساده بگم گوش کن
از هر چی عشقه خستست
تو فکرتم اما تو فکرشی باشه یه روز پشیمون میشی
یه روز که تنهایی دلتنگمی اما خودت پشیمونی
داری انکار میکنی من اینو میفهمم
میبینی تو گریه هامم دوباره میخندم
من پیشت نشستمو تو به اون حس داری
به اونم دروغ میگی که اونو دوست داری
ولم بکن آخه دوست دارم واسه اونی که میفهمست
بعد تو قلبه من ساده بگم گوش کن
از هر چی عشقه خستست
تو فکرتم اما تو فکرشی باشه یه روز پشیمون میشی
یه روز که تنهایی دلتنگمی اما خودت پشیمونی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 279
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 444
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 8,453
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17,989
  • بازدید ماه : 17,989
  • بازدید سال : 144,745
  • بازدید کلی : 5,182,259
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت